مهاجرت از نوع کاری و کاملا رایگان!

می‌دونستی با PLC به‌راحتی می‌تونی مهاجرت کنی!

نتایج + آموزش

جزوه کابل و تجهیزات آن

جزوه کابل و تجهیزات آن

برخی از افراد به اشتباه تصور می کنند حوزه تحقیق در ساختار کابل به انتهای کار رسیده است! و در حال حاضر خلاقیت در اختیار شرکت های سازنده کابل هست و دانشگاه از این حوزه به شدت فاصله گرفته است. قطعا این چنین نیست.

تلفات در کابل های انتقال یکی از چالش های بزرگ برای صنایع برق به شمار می آید که در کشورهای توسعه یافته نزدیک به 13% می باشد و در کشورهای جهان سومی این عدد نزدیک به 19% می باشد که هر دوی این اعداد به شدت تاثیر گذار می باشند.

شما با کاهش 2% از این عدد عملا باعث حذف یک نیروگاه می شوید، البته در حال حاضر تحقیقات در زمینه کابل و تجهیزات آن به تلفات محدود نمی شود بلکه به امکان توسعه کاربری در روستاها و مناطق صعب العبور نیز بر می گردد.

مبحث عایق همچنان در صدر موارد کاربردی می باشد، عایق ها از حجم بالایی برخوردار می باشند و این کابل ها در خودروهای برقی فضای زیادی را به خود اختصاص داده اند، که باب میل سازندگان شرکت های خودرو سازی نیست.

در جزوه کابل و تجهیزات آن نکات خوبی از جمله؛ معرفی اجزای کابل، ضریب فضا، پوشش الکترواستاتیکی هادی، عایق هادی، پوشش عایق، غلاف داخلی کابل، زره کابل (آرمور کابل)، روش ساخت کابل، پخت xlpe، تفاوت عایق ها، استانداردهای کابل، انواع تست کابل، شناسایی کابل، شیوه کابل کشی و … اشاره می شود.

پسورد : www.poweren.ir

راستی! برای دريافت مطالب جديد در پیج اینستاگرم PowreEn عضو شويد.

نظر شما دراین‌باره چیست؟

لطفا در این بخش تنها نظر خود را در رابطه با موضوع فوق ارسال بفرمایید. به منظور افزایش کیفیت محتوا، نظرات ارسالی خارج از موضوع این مقاله، تایید نمی‌شوند.

لطفا سوالات خود را در بخش پاورلند ارسال بفرمایید. در آنجا تمامی مهندسین برق پاسخگوی شما خواهند بود.

ما در تیم تولید محتوای PowerEn، سخت در تلاش هستیم تا بهترین مقالات و کتب آموزشی در زمینه مهندسی برق را برای شما فراهم نماییم، امیدواریم بتوانیم هرچند کوچک به شما کمکی کرده باشیم، سرپرست تیم سام هنرور.
همراه ما باشید در پیـج اینستـاگرام پیـج اینستـاگـرام

دوره جامع PLC

آموزش پی ال سی

آموزش ۰ تا ۱۰۰ PLC

در دوره آموزش پی‌ال‌سی شما تنها با PLC کار نخواهید کرد! بلکه درکنار آن آموزش HMI، PID، درایو، سرو، انکودر، شبکه‌های صنعتی و ده‌ها مورد دیگر نیز خواهد بود.

“همه و همه تنها در یــک دوره جــامع”

پیشنهاد ویژه PLC
اگر می‌خواهید در کمتر از ۱ ماه متخصص PLC شوید توصیه می‌کنیم این دوره خاص را از دست ندهید آموزش PLC
بستن

امیدواریم از خواندن این پست لذت برده باشید

x

اگر می‌خواهید در کمتر از ۱ ماه متخصص PLC شوید توصیه می‌کنیم این دوره خاص را از دست ندهید

آموزش PLC

اطلاع رسانی با ایمیل
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments

دانلود آنی

برای دانلود، لطفا ایمیل خود را وارد نمایید