مهاجرت از نوع کاری و کاملا رایگان!

می‌دونستی با PLC به‌راحتی می‌تونی مهاجرت کنی!

نتایج + آموزش

کتاب تحلیل ماشین های الکتریکی و سیستم های محرکه + حل المسائل

کتاب تحلیل ماشین های الکتریکی و سیستم های محرکه

درس تئوری جامع ماشین های الکتریکی یکی از دروس کلیدی در مقطع ارشد گرایش “ماشین های الکتریکی و الکترونیک قدرت” می باشد که در آن شما با دقیق ترین و جزئی ترین مطالب در زمینه ماشین های الکتریکی آشنا خواهید شد، این کتاب اصولا در مقطع ارشد تدریس می شود ولی اگر احساس می کنید که کتاب های مقطع کارشناسی جوابگوی سوالات شما نیست می توانید از این کتاب (تحلیل ماشین های الکتریکی و سیستم های محرکه + حل المسائل) استفاده نمایید.

برای این واحد درسی در سال 1986(1365) کتابی با عنوان “Analysis Of Electric Machinery” به نویسندگی: Paul C. Krause(پال سی کراوز) پروفسور دانشگاه پردو(مقطع دکتری در دانشگاه کانزاس) و توسط انتشارات معروف “مک گراهیل” انتشار یافت.

 این کتاب به سرعت در میان کتاب های رشته برق محبوب شد به همین دلیل در 8 سال بعد با کمک دو شخصیت برجسته به نام های “الگ واسینچوک” و “اسکات دی سادهوف” تجدید چاپ شد(ویرایش اول) در نخستین ویرایش آن اطلاعات کتاب به شدت بروزرسانی شد و در بین مطالب فصل های گذشته نکات جدیدی افزوده شد و البته کار به همین جا ختم نشد نویسندگان این کتاب تصمیم گرفتند قسمتی دو فصلی نیز برای “درایو-سیستم های محرکه” به آن بیافزایند.

در نهایت نام کتاب به ” Analysis Of Electric Machinery and Drive Systems” تغییر اسم داد و تاکنون شاهد سه ویرایش از آن بوده ایم که برای شما عزیزان نسخه زبان انگلیسی ویرایش دوم به همراه حل المسائل آن را قرار داده ایم.

در زمینه ماشین های الکتریکی کتاب های زیادی نوشته شده است مزیت این کتاب نسبت به رقبا چیست؟

بله ما شاهد کتاب های زیادی در زمینه ماشین هستیم و شاید اصلا بپرسید چرا باید مطالب ماشین را دوباره مرور کنیم!

شما در این کتاب با “نظریه دستگاه مرجع” آشنا خواهید شد که به شما دید متفاوتی از آنچه تا به امروز از ماشین داشته اید به شما نشان می دهد و می توانید هر ماشین را با توجه به دستگاه مرجع مدنظر یا اختیاری مدل نمایید و یا برای محاسبات کامپیوتری آن را تحلیل نمایید.

کیفیت PDF های قرار داده شده در چه حد و اندازه ای می باشد؟

کتاب اصلی با کیفیت بسیار بالایی به صورت PDF می باشد که در زمینه استفاده از آن مشکلی نخواهید داشت ولی حل المسائل تحلیل ماشین های الکتریکی و سیستم های محرکه نسخه اولیه می باشد که توسط دست نوشته شده و برای قبل از انتشار می باشد ولی قابل استفاده می باشد.

برای کتاب تئوری جامع ماشین ترجمه فارسی نیز هست؟

بله به لطف دکتر مصطفی صدیقی زاده این کتاب ترجمه گردیده است و به دلیل مسائل کپی رایت امکان قرار دادن آن در وب سایت مقدور نیست.

پسورد : www.poweren.ir

راستی! برای دريافت مطالب جديد در پیج اینستاگرم PowreEn عضو شويد.

نظر شما دراین‌باره چیست؟

لطفا در این بخش تنها نظر خود را در رابطه با موضوع فوق ارسال بفرمایید. به منظور افزایش کیفیت محتوا، نظرات ارسالی خارج از موضوع این مقاله، تایید نمی‌شوند.

لطفا سوالات خود را در بخش پاورلند ارسال بفرمایید. در آنجا تمامی مهندسین برق پاسخگوی شما خواهند بود.

ما در تیم تولید محتوای PowerEn، سخت در تلاش هستیم تا بهترین مقالات و کتب آموزشی در زمینه مهندسی برق را برای شما فراهم نماییم، امیدواریم بتوانیم هرچند کوچک به شما کمکی کرده باشیم، سرپرست تیم سام هنرور.
همراه ما باشید در پیـج اینستـاگرام پیـج اینستـاگـرام

دوره جامع PLC

آموزش پی ال سی

آموزش ۰ تا ۱۰۰ PLC

در دوره آموزش پی‌ال‌سی شما تنها با PLC کار نخواهید کرد! بلکه درکنار آن آموزش HMI، PID، درایو، سرو، انکودر، شبکه‌های صنعتی و ده‌ها مورد دیگر نیز خواهد بود.

“همه و همه تنها در یــک دوره جــامع”

پیشنهاد ویژه PLC
اگر می‌خواهید در کمتر از ۱ ماه متخصص PLC شوید توصیه می‌کنیم این دوره خاص را از دست ندهید آموزش PLC
بستن

امیدواریم از خواندن این پست لذت برده باشید

x

اگر می‌خواهید در کمتر از ۱ ماه متخصص PLC شوید توصیه می‌کنیم این دوره خاص را از دست ندهید

آموزش PLC

اطلاع رسانی با ایمیل
اطلاع از
6 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین محبوب‌ترین
Inline Feedbacks
View all comments
منصورشرطی
2 سال پیش

سلام ایا ترجمه کتاب کراس ماشین الکتریکی هست چطور باید تهیه کردبا تشکر ار راهنماییتان

سارا همتی
Reply to  منصورشرطی
2 سال پیش

با سلام
بله در کتابفروشی ها هست

سجاد
5 سال پیش

سلام مهندس.. وقت بخیر…بابت حل المسائل کتاب کراس ممنون..,ولی یکسری از تمرینها رو حل نکرده…حل تمرینی هست که دانشجویان یا استاتید حل کرده باشند..که تمرینهای کتاب کراس رو کامل حل کرده باشه..اگه هست ممنون میشم لینکش رو بفرستید..استادمون گفته از تمرینها امتحان میگیره..

گرایش رشته تحصیلی
قدرت
مهندس سیاه تیری
Reply to  سجاد
5 سال پیش

سلام
خواهش میکنم
اگر باشه حتما قرار خواهیم داد

جمال
5 سال پیش

کتاب های حل المسائل تئوری ماشین و تئوری ماشین را دانلود کردم دستتون درد نکنه که در جهت ارتقائ دانش کشورمون تلاش میکنید اجرتون با خدا

گرایش رشته تحصیلی
قدرت
مهندس سیاه تیری
Reply to  جمال
5 سال پیش

ممنون
خواهش میکنم وظیفه ماست
آرزوی موفقیت می کنیم برای شما

دانلود آنی

برای دانلود، لطفا ایمیل خود را وارد نمایید