پروژه کارخانه آرد شیراز – ۱۴۰۲

برخلاف چیزی که اکثر مردم تصور می‌کنند تولید #آرد فرآیند نسبتا پیچیده‌ای داره و خروجی کار هم فقط یک آرد نیست بلکه باتوجه به فاکتورهای مختلف انواع آرد رو می‌تونیم داشته باشیم، مثل: سمولینا، ایرمیک، آرد ۱۵۰، خبازی و …

خیلی ساده بخوام توضیح بدم تولید آرد از جداسازی شن‌وسنگ از گندم شروع میشه، و هربار طی فرآیندهای مختلف گندم‌ها یک‌دست میشن، بعد به دلیل اینکه آسیاب کردن گندم خشک خیلی انرژی نیاز داره، رطوبت‌دهی انجام میشه و بعد از اینکه نرم‌تر شد طی چندین مرحله آرد کوبیده میشه و هر مرحله هم یک‌نوع آرد می‌تونه به‌عنوان خروجی از سیستم دریافت بشه.

پیشنهاد ویژه

به شما پیشنهاد می کنیم حتما از آموزش ۰ تا ۱۰۰ PLC (جامع‌ترین آموزش PLC) دیدن نمایید.

آموزش صفر تا صد PLC

سیستم‌های تولید آرد خودشون واحد #کنترل دارند ولی به‌دلایل مختلفی مثل: قدیمی شدن سیستم، خراب‌شدن بردهای #الکترونیک، توسعه سیستم، هماهنگ‌کردن واحدهای مختلف باهم، کنترل به‌صورت #ریموت، داشتن آپشن‌های مدنظر کارفرما، گزارش از میزان تولید و … با #PLC جایگزین میشن.

سیستم کنترلی این واحد هم #کنترلر #S7-300 بود که در زمان راه‌اندازی واحد به‌شدت کار جدید و بدیعی محسوب میشد و البته بخاطر اینکه روزهای نخست کار شده بود برنامه‌نویسی به‌صورت ساختاریافته انجام نشده بود که باعث میشد عیب‌یابی و توسعه برنامه به‌سختی جلو بره.

این کارخونه تقریبا ۶ تا ارور و مشکل داشت که خوشبختانه همگی به‌صورت ۱۰۰٪ رفع و تحویل کارفرما گردید. ‌

راستی! برای دريافت مطالب جديد در پیج اینستاگرم PowreEn عضو شويد.

نظر شما دراین‌باره چیست؟

لطفا در این بخش تنها نظر خود را در رابطه با موضوع فوق ارسال بفرمایید. به منظور افزایش کیفیت محتوا، نظرات ارسالی خارج از موضوع این مقاله، تایید نمی‌شوند.

لطفا سوالات خود را در بخش پاورلند ارسال بفرمایید. در آنجا تمامی مهندسین برق پاسخگوی شما خواهند بود.

با خرسندی از همکاری با تیم قدرتمند PowerEn مفتخرم که به شما عزیزان در حد توانمندی‌ها و دسترسی‌های خود کمک کنم با آرزوی موفقیت برای تمام حرفه‌جویان عزیزمون.
همراه ما باشید در پیـج اینستـاگرام پیـج اینستـاگـرام

دوره جامع PLC

آموزش پی ال سی

آموزش ۰ تا ۱۰۰ PLC

در دوره آموزش پی‌ال‌سی شما تنها با PLC کار نخواهید کرد! بلکه درکنار آن آموزش HMI، PID، درایو، سرو، انکودر، شبکه‌های صنعتی و ده‌ها مورد دیگر نیز خواهد بود.

“همه و همه تنها در یــک دوره جــامع”

اطلاع رسانی با ایمیل
اطلاع از
2 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین محبوب‌ترین
Inline Feedbacks
View all comments
محمد جعفری
2 ماه پیش

سلام اگر امکانش هست ارور هاشو شرح بدید

گرایش رشته تحصیلی
قدرت
مهندس سیاه تیری
Reply to  محمد جعفری
1 ماه پیش

توی دوره میگم

دانلود آنی

برای دانلود، لطفا ایمیل خود را وارد نمایید