پروژه اکترو – کارخانه داروسازی – PLC

داستان پروژه اکترو 👇

‌💰قضیه از این قرار بود که شرکت‌های چینی و هندی این خط تولید داروهای ضدسرطانی رو راه‌اندازی کرده بودند، و متاسفانه بخش چینی بروی تمام قسمت‌های HMI حتی قسمتی که پارامترهای دارو رو مشخص میکنی رمز گذاشته بودن و هر بار برای یه تغییر ساده باید به‌صورت دلاری شارژ می‌شدن.

‌🙅حالا به خاطر یه سری مسائل این قضیه خیلی شدیدتر شده بود و رسما دستگاه‌ها ازکار افتاده بودند، اینجا بود که درخواست شکستن رمز HMI زیمنس ثبت شد.

پیشنهاد ویژه

به شما پیشنهاد می کنیم حتما از آموزش ۰ تا ۱۰۰ PLC (جامع‌ترین آموزش PLC) دیدن نمایید.

آموزش صفر تا صد PLC

‌🧑‍🦯خداروشکر با همفکری بنده و مهندس حسینی تونستیم طی یک فرآیند خیلی جالب به‌صورت آزمایشی رمز پنل‌های بیسیک رو بشکنیم ولی واقعا مطمئن نبودیم این پروسه روی کامفورت که قطعا حرفه‌ای‌تر هم هست جواب بده با این حال پروژه رو قبول کردیم و رفتیم سروقت کار.

‌🏃‍♂️اونجا مهم‌ترین و بهترین سولوشن رو روی پنل کامفورت زدیم و متاسفانه کار نکرد! و بعد از آزمون و خطاهای بسیار تونستیم کامفورت هم تو اون شرایط پراسترس بشکنیم و با دست پر پروژه رو به کارفرما تحویل بدیم.

‌✅حالا ما موندیم و کلی HMI برای شکستن رمز 😊

راستی! برای دريافت مطالب جديد در پیج اینستاگرم PowreEn عضو شويد.

نظر شما دراین‌باره چیست؟

لطفا در این بخش تنها نظر خود را در رابطه با موضوع فوق ارسال بفرمایید. به منظور افزایش کیفیت محتوا، نظرات ارسالی خارج از موضوع این مقاله، تایید نمی‌شوند.

لطفا سوالات خود را در بخش پاورلند ارسال بفرمایید. در آنجا تمامی مهندسین برق پاسخگوی شما خواهند بود.

با خرسندی از همکاری با تیم قدرتمند PowerEn مفتخرم که به شما عزیزان در حد توانمندی‌ها و دسترسی‌های خود کمک کنم با آرزوی موفقیت برای تمام حرفه‌جویان عزیزمون.
همراه ما باشید در پیـج اینستـاگرام پیـج اینستـاگـرام

دوره جامع PLC

آموزش پی ال سی

آموزش ۰ تا ۱۰۰ PLC

در دوره آموزش پی‌ال‌سی شما تنها با PLC کار نخواهید کرد! بلکه درکنار آن آموزش HMI، PID، درایو، سرو، انکودر، شبکه‌های صنعتی و ده‌ها مورد دیگر نیز خواهد بود.

“همه و همه تنها در یــک دوره جــامع”

اطلاع رسانی با ایمیل
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments

دانلود آنی

برای دانلود، لطفا ایمیل خود را وارد نمایید