کاملا رایگان S7-1200 رو یاد بگیر!

با استفاده از مینی‌دوره رایگان S7-1200 و TIA Portal توی ۳ ساعت نه‌تنها PLC بلکه HMI هم یاد می‌گیری!

شروع مینی‌دوره رایگان تیا پورتال

معرفی تمام آموزش‌های تخصصی PowerEn

در ادامه مهندس سیاه‌تیری دوره‌های؛ PLC، مکسول، سیمولینک متلب و دیگسایلنت را به شما معرفی خواهند کرد.

🎯🎯 پکیج طلایی تخصص:

با تهیه این پکیج٬ شما به‌تمامی دوره‌های ویژه آموزشی PowerEn دسترسی خواهید داشت. این دوره‌ها شامل: آموزش PLC زیمنس – آموزش نرم‌افزار مکسول – آموزش سیمولینک متلب – آموزش نرم‌افزار دیگسایلنت – آموزش تست تجهیزات پست – آموزش رله و حفاظت – آموزش نقشه‌خوانی (LV-MV) – آموزش نقشه‌خوانی پست فشارقوی (HV) – آموزش نقشه‌خوانی تابلو شارژر UPS – آموزش نرم‌افزار رله ومپ – آموزش نرم‌افزار رله زیمنس (دیگزی) – آموزش نرم‌افزار رله سپم – آموزش نرم‌افزار رله مایکوم – آموزش تست رله‌های حفاظتی و کتاب کدام نرم‌افزار برق می‌باشند که در مجموع شما به بیش از ۱۸۲ ساعت آموزش تخصصی دسترسی خواهید داشت، توضیحات مختصری از هرکدام از این دوره‌ها نیز در همین صفحه قرار داده شده است.

لینک دوره:

http://go.poweren.ir/gold

🎯🎯 آموزش PLC:

آموزش پی‌ال‌سی زیمنس با آخرین ورژن نرم‌افزار سِمَتیک ضبط شده است و در طول دوره درصورتی‌که نسخه بعدی منتشر شود ادامه کار با نسخه جدید ضبط خواهد شد، و باتوجه‌به اینکه وب‌سایت PowerEn به‌صورت مستمر نسخه‌های جدید نرم‌افزار Simatic را با کرک پایدار جهت دانلود رایگان قرار می‌دهد؛ نگران قدیمی بودن نرم‌افزار در طی دوره آموزشی نباشید.

همان گونه که مطلع هستید PLC زیمنس باتوجه‌به کاربرد آن بسیار گسترده می‌باشد و جهت فراگیری آن به‌صورت کامل، باید مداوم و مستمر برای آن آموزش تهیه شود تا بتوان به‌صورت حرفه‌ای از آن استفاده نمود؛ به همین دلیل ما نیز تصمیم گرفتیم تا جای ممکن برای آن آموزش تهیه کنیم تا مهندسین محترم به‌صورت جامع آن را فراگیرند به همین دلیل پروژه آموزش پی‌ال‌سی Siemens یک پروژه باز بوده و همچنان ادامه خواهد داشت.

لینک دوره:

http://go.poweren.ir/plcy

🎯🎯 آموزش مکسول:

همان گونه که می‌دانید نرم‌افزار مکسول یکی از برنامه‌های بسیار مهم و البته کاربردی در رشته برق بخصوص گرایش قدرت می‌باشد که با داشتن دانش آن می‌توانید تمامی قطعات و دستگاه‌های برقی را شبیه‌سازی نمایید و از این شبیه‌سازی‌ها هم در راستای فهم بیشتر و هم ساخت اجزای و دستگاه‌های جدیدتر بهره بگیرید به‌طورکلی دامنه کاربرد این نرم‌افزار از دستگاه‌های الکتریکی شروع شده و انواع مغناطیسی، الکترواستاتیکی و … را در برمی‌گیرد و با اطمینان می‌توان گفت تقریباً تمام دستگاه‌های برقی را شامل می‌شود.

لینک دوره:

http://go.poweren.ir/maxy

🎯🎯 آموزش سیمولینک متلب:

در آموزش شبیه‌سازی با نرم‌افزار متلب ما به تمام مسائل زیرشاخه‌های گرایش قدرت و کنترل پرداخته‌ایم، و شما با این آموزش با مواردی از قبیل؛ سیمولینک ماشین‌های الکتریکی، سیستم‌های قدرت (تولید، انتقال، توزیع و …) الکترونیک قدرت، سیستم‌های کنترلی، شبکه‌های هوشمند، انرژی‌های پاک و… به‌صورت کاملاً تخصصی آشنا خواهید شد.

این آموزش برای دانشجویان گرایش‌های؛ قدرت، کنترل و مکاترونیک تهیه شده است و این عزیزان می توانند بدون داشتن دانش خاص و پیش نیازی از این آموزش استفاده نمایند، مراحل روند آموزشی به گونه ایست که هر کاربر آماتور و ابتدایی نیز می تواند استفاده نماید و البته به تدریج به سمت مباحث کاملا پیشرفته و روز دنیا هدایت خواهید شد.

دقت داشته باشید در آموزش سیمولینک Matlab تنها به Simulink و کدنویسی‌ها پرداخته می‌شود و به‌هیچ‌وجه زمان باارزش شما در سایر قسمت‌ها مانند؛ محاسبات ریاضی، عملیات ریاضی و … تلف نخواهد شد.

لینک دوره:

http://go.poweren.ir/maty

🎯🎯 آموزش دیگسایلنت:

نرم‌افزار دیگسایلنت را بدون شک می‌توان مهم‌ترین نرم‌افزار گرایش برق – قدرت دانست و البته اگر شما در گرایش “برررسی سیستم‌های قدرت” تحصیلی می‌نمایید یادگیری این نرم‌افزار به شدت ضروری خواهد بود هرچند به دلیل شرایط کار رشته برق در کشورمان که بیشتر دربرگیرنده جنبه “بررسی سیستم قدرت” هست تا “ماشین‌های الکتریکی” به دانشجویان گرایش “ماشین‌های الکتریکی” نیز توصیه می کنیم DigSILENT را جدی بگیرند؛ چه بسا که در فرصت‌های اشتغالی به کمک آنها نیز خواهد آمد.

لینک دوره:

http://go.poweren.ir/digy


سرفصل‌های بخش‌بندی شده در این کلیپ:

00:00 مقدمه

01:24 معرفی پکیج طلایی تخصص

01:55 معرفی دوره آموزش PLC

02:48 معرفی دوره آموزش Ansys Maxwell

03:54 معرفی دوره آموزش سیمولینک متلب

05:03 معرفی دوره آموزش آموزش دیگسایلنت

06:10 جمع بندی

راستی! برای دريافت مطالب جديد در پیج اینستاگرم PowreEn عضو شويد.

نظر شما دراین‌باره چیست؟

لطفا در این بخش تنها نظر خود را در رابطه با موضوع فوق ارسال بفرمایید. به منظور افزایش کیفیت محتوا، نظرات ارسالی خارج از موضوع این مقاله، تایید نمی‌شوند.

لطفا سوالات خود را در بخش پاورلند ارسال بفرمایید. در آنجا تمامی مهندسین برق پاسخگوی شما خواهند بود.

ما در تیم تولید محتوای PowerEn، سخت در تلاش هستیم تا بهترین مقالات و کتب آموزشی در زمینه مهندسی برق را برای شما فراهم نماییم، امیدواریم بتوانیم هرچند کوچک به شما کمکی کرده باشیم، سرپرست تیم سام هنرور.
همراه ما باشید در پیـج اینستـاگرام پیـج اینستـاگـرام

دوره جامع PLC

آموزش پی ال سی

آموزش ۰ تا ۱۰۰ PLC

در دوره آموزش پی‌ال‌سی شما تنها با PLC کار نخواهید کرد! بلکه درکنار آن آموزش HMI، PID، درایو، سرو، انکودر، شبکه‌های صنعتی و ده‌ها مورد دیگر نیز خواهد بود.

“همه و همه تنها در یــک دوره جــامع”

پیشنهاد ویژه PLC
اگر می‌خواهید در کمتر از ۱ ماه متخصص PLC شوید توصیه می‌کنیم این دوره خاص را از دست ندهید آموزش PLC
بستن

امیدواریم از خواندن این پست لذت برده باشید

x

اگر می‌خواهید در کمتر از ۱ ماه متخصص PLC شوید توصیه می‌کنیم این دوره خاص را از دست ندهید

آموزش PLC

اطلاع رسانی با ایمیل
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments

دانلود آنی

برای دانلود، لطفا ایمیل خود را وارد نمایید