یک سال گذشت…

تولد-PowerEn.ir

با سلام خدمت تمامی عزیزان و مهندسین خوب رشته برق، یک سال از فعالیت وب سایت می گذرد و امیدواریم در این یک سال توانسته باشیم رضایت شما را جلب کرده باشیم، منابع و اطلاعات علمی در زمینه برق بسیار گسترده و فراوان می باشد و تنها هدف وب سایت PowerEn انتخاب بهترین ها با بهترین کیفیت می باشد و در این زمینه هیچگاه کیفیت صد درصدی را با کمیت معاوضه نکرده ایم.

بعد از گذشت یک سال توانسته ایم 65 مطلب در سایت قرار دهیم که برای هر  مطلب چند روز وقت گذاشته شده است تا در نهایت بهترین اثر در وب سایت قرار گیرد، جا دارد از تمامی دوستان و استاتید گرامی که همواره در کنار ما ماندن تشکر کنم؛ عزیزانی که بدون هیچ چشم داشتی و تنها برای افزایش سطح علمی دانشجویان این کشور زحمت کشیدند و ما هیچگاه نمی توانیم ذره ای از محبت آنها را جبران نماییم.

جا دارد از استاد عزیز دکتر مصطفی جعفری، مهندس ابراهیم خسروی کیا، مهندس جواد پورخسروانی و تمامی عزیزان؛ بخصوص شما بازدید کنندگان محترم تشکر نمایم و امیدوارم در سال دیگر توانسته باشیم در جایگاه بالاتری نسبت به این سال قرار گرفته باشیم.

با تشکر فراوان – محمد سیاه تیری

نظر شما دراین‌باره چیست؟

لطفا در این بخش تنها نظر خود را در رابطه با موضوع فوق ارسال بفرمایید. به منظور افزایش کیفیت محتوا، نظرات ارسالی خارج از موضوع این مقاله، تایید نمی‌شوند.

لطفا سوالات خود را در بخش پاورلند ارسال بفرمایید. در آنجا تمامی مهندسین برق پاسخگوی شما خواهند بود.

گرایش مورد علاقه‌ام ماشین‌های الکتریکیه، به‌شدت به PLC و اتوماسیون علاقه دارم و دوست دارم عمده تایمم رو برای برنامه‌نویسی صنعتی بذارم - هدفم انتقال تمام دانش تخصصی هست که در طی سال‌ها فعالیت به‌صورت پروژه محور (برای شرکت‌ها و افراد) کسب کردم و واقعاً خوشحال می‌شم بتونم کمکتون کنم. تموم موفقیت‌های داشته و نداشتم رو مدیون کسی هستم که بدون هیچ چشم داشتی کنارم موند. دانش‌آموخته کارشناسی ارشد برق - قدرت (ماشین‌های الکتریکی و الکترونیک قدرت) - دانشگاه صنعتی خواجه‌نصیرالدین طوسی
همراه ما باشید در پیـج اینستـاگرام پیـج اینستـاگـرام

دوره جامع PLC

آموزش پی ال سی

آموزش ۰ تا ۱۰۰ PLC

در دوره آموزش پی‌ال‌سی شما تنها با PLC کار نخواهید کرد! بلکه درکنار آن آموزش HMI، PID، درایو، سرو، انکودر، شبکه‌های صنعتی و ده‌ها مورد دیگر نیز خواهد بود.

“همه و همه تنها در یــک دوره جــامع”

اطلاع رسانی با ایمیل
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments

دانلود آنی

برای دانلود، لطفا ایمیل خود را وارد نمایید