مهاجرت از نوع کاری و کاملا رایگان!

می‌دونستی با PLC به‌راحتی می‌تونی مهاجرت کنی!

نتایج + آموزش

کتاب مروری بر ماشین های الکتریکی

مروری بر ماشین های الکتریکی

ماشین ها الکتریکی یکی از بنیادی ترین دروس رشته قدرت می باشد که به دلیل اهمیت بالای آن به 3 قسمت تقسیم شده است، در این کتاب ما شاهد تعریف اصولی مدارهای مغناطیسی و نحوه تحلیل آن هستیم تا بتوانیم وارد حوزه تبدیل انرژی به وسیله میدان مغناطیسی شویم که پس از آن شاهد تعریف انواع ماشین الکتریکی(موتور – ژنراتور) و ترانسفورمر هستیم.

متاسفانه یکی از نقطه ضعف های ذاتی انسان فراموشی می باشد و این نقطه ضعف به دلایلی در حوزه کتاب و درس بیشتر خودنمایی می کند به همین دلیل حتما گاهی پیش آمده؛ که شما برخی مطالب را فراموش کرده اید و نیاز به مرور منابع خود دارید و از طرفی حجم منابع اصلی معمولا زیاد می باشد و برای نگاهی گذرا و خلاصه مفید نمی باشند، به همین دلیل برای شما کتابی را قرار داده ایم که در آن تنها شاهد مطالب مفید و روابط کلی هستید و از اضافه گویی و وراد جزئیات شدن جلوگیری شده است تا در نهایت در کمترین تعداد صفحه مطالب کلیدی را به همراه ذکر مثال های مهم برای شما بازگو نماید، این کتاب از سه منبع معتبر؛ Electric Machinery Fundamentals(Book by Stephen Chapman)، Electric Machinery(Book by Fitzgerald – McGraw-Hill) و Principles of Electric Machines and Power Electronics(Book by P. C Sen) استفاده کرده است که پشتوانه خوبی برای صحت اطلاعات درون آن می باشد.

کتاب مروری بر ماشین های الکتریکی را به چه کسانی پیشنهاد می کنید؟

اگر مدت زیادی از دانشگاه و کتاب دور مانده اید، اگر در شرکتی کار میکنید که ایجاب می کند اطلاعاتی کلی در زمینه ماشین های الکتریکی داشته باشید و حتی اگر قرار است برای کنکور آماده شوید و نیاز به کتابی مختصر برای شروع دارید این کتاب را به شما توصیه می کنیم.

کتاب مذکور تمام فصول ماشین های الکتریکی را پوشش داده است؟

متاسفانه خیر، در این کتاب تمرکز بروی ماشین های الکتریکی 1 می باشد و ترانسفورمر نیز از قلم افتاده! البته در پست های بعدی سعی می کنیم خلاصه ای از ماشین های الکتریکی 2 و 3 را نیز برای شما عزیزان تهیه نماییم.

در این کتاب دقیقا شاهد چه مطالبی خواهیم بود؟

  • مدارهای مغناطیسی
  • تبدیل انرژی الکترومکانیکی
  • اصول ماشین های جریان مستقیم DC
  • ژنراتورهای DC
  • موتورهای DC
  • ماشین های جریان مستقیم خاص

پسورد : www.poweren.ir

راستی! برای دريافت مطالب جديد در پیج اینستاگرم PowreEn عضو شويد.

نظر شما دراین‌باره چیست؟

لطفا در این بخش تنها نظر خود را در رابطه با موضوع فوق ارسال بفرمایید. به منظور افزایش کیفیت محتوا، نظرات ارسالی خارج از موضوع این مقاله، تایید نمی‌شوند.

لطفا سوالات خود را در بخش پاورلند ارسال بفرمایید. در آنجا تمامی مهندسین برق پاسخگوی شما خواهند بود.

ما در تیم تولید محتوای PowerEn، سخت در تلاش هستیم تا بهترین مقالات و کتب آموزشی در زمینه مهندسی برق را برای شما فراهم نماییم، امیدواریم بتوانیم هرچند کوچک به شما کمکی کرده باشیم، سرپرست تیم سام هنرور.
همراه ما باشید در پیـج اینستـاگرام پیـج اینستـاگـرام

دوره جامع PLC

آموزش پی ال سی

آموزش ۰ تا ۱۰۰ PLC

در دوره آموزش پی‌ال‌سی شما تنها با PLC کار نخواهید کرد! بلکه درکنار آن آموزش HMI، PID، درایو، سرو، انکودر، شبکه‌های صنعتی و ده‌ها مورد دیگر نیز خواهد بود.

“همه و همه تنها در یــک دوره جــامع”

پیشنهاد ویژه PLC
اگر می‌خواهید در کمتر از ۱ ماه متخصص PLC شوید توصیه می‌کنیم این دوره خاص را از دست ندهید آموزش PLC
بستن

امیدواریم از خواندن این پست لذت برده باشید

x

اگر می‌خواهید در کمتر از ۱ ماه متخصص PLC شوید توصیه می‌کنیم این دوره خاص را از دست ندهید

آموزش PLC

اطلاع رسانی با ایمیل
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments

دانلود آنی

برای دانلود، لطفا ایمیل خود را وارد نمایید