مهاجرت از نوع کاری و کاملا رایگان!

می‌دونستی با PLC به‌راحتی می‌تونی مهاجرت کنی!

نتایج + آموزش

کتاب مرجع کاربردی برق صنعتی – مباحث پیشرفته

کتاب مرجع کاربردی برق صنعتی - مباحث پیشرفته

برخلاف تصور برخی از دوستان مباحث برق صنعتی مطالب ساده و یا کلی نیستند و بلعکس شامل جنبه های متفاوتی از برق قدرت می باشند که دانشجو باید بر تمامی آنها تسلط داشته باشد و البته هر چه بیشتر بداند می تواند در صنعت وابسته به نیروی برق موفق تر عمل نماید.

کتاب مرجع کاربردی برق صنعتی به جرات یکی از بهترین منابع برای یادگیری این واحد درسی می باشد که توانسته در 408 صفحه به تمامی مباحث مطرح شده در سرفصل های وزارت علوم بپردازد، این کتاب در سال 1389 و توسط انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی قم نگارش شده است که دلیل خوبی بر بروز بودن مباحث آن می باشد.

در کتاب مرجع کاربردی برق صنعتی به مباحث کاملا پیشرفته برق صنعتی پرداخته شده است که سبب شده کتاب به صورت کلی از کیفیت خوبی برخوردار باشد.

در فصل اول به مباحث؛ تجهیزات پایه ای برق صنعتی: معرفی کلید، کنتاکتور، بی متال، فیوز، سنسور و … پرداخته شده است. در فصل دوم نیز شما با ماشین های الکتریکی، تقسیم بندی ماشین های الکتریکی و تعمیر و نگه داری ترانسفورماتور آشنا خواهید شد. در فصل سوم انواع کابل ها بررسی می شوند و در فصل چهارم به حفاظت الکتریکی اشاره می شود و در فصل های بعدی موارد همچون؛ آشنایی با نقشه کشی (انواع نقشه ها، نحوه ترسیم نقشه ها، معرفی نقشه های برق صنعتی و نحوه طراحی آن ها)، تابلو برق، معرفی مینی PLC و مبانی اندازه گیری مطرح می شود.

پسورد : www.poweren.ir

راستی! برای دريافت مطالب جديد در پیج اینستاگرم PowreEn عضو شويد.

نظر شما دراین‌باره چیست؟

لطفا در این بخش تنها نظر خود را در رابطه با موضوع فوق ارسال بفرمایید. به منظور افزایش کیفیت محتوا، نظرات ارسالی خارج از موضوع این مقاله، تایید نمی‌شوند.

لطفا سوالات خود را در بخش پاورلند ارسال بفرمایید. در آنجا تمامی مهندسین برق پاسخگوی شما خواهند بود.

ما در تیم تولید محتوای PowerEn، سخت در تلاش هستیم تا بهترین مقالات و کتب آموزشی در زمینه مهندسی برق را برای شما فراهم نماییم، امیدواریم بتوانیم هرچند کوچک به شما کمکی کرده باشیم، سرپرست تیم سام هنرور.
همراه ما باشید در پیـج اینستـاگرام پیـج اینستـاگـرام

دوره جامع PLC

آموزش پی ال سی

آموزش ۰ تا ۱۰۰ PLC

در دوره آموزش پی‌ال‌سی شما تنها با PLC کار نخواهید کرد! بلکه درکنار آن آموزش HMI، PID، درایو، سرو، انکودر، شبکه‌های صنعتی و ده‌ها مورد دیگر نیز خواهد بود.

“همه و همه تنها در یــک دوره جــامع”

پیشنهاد ویژه PLC
اگر می‌خواهید در کمتر از ۱ ماه متخصص PLC شوید توصیه می‌کنیم این دوره خاص را از دست ندهید آموزش PLC
بستن

امیدواریم از خواندن این پست لذت برده باشید

x

اگر می‌خواهید در کمتر از ۱ ماه متخصص PLC شوید توصیه می‌کنیم این دوره خاص را از دست ندهید

آموزش PLC

اطلاع رسانی با ایمیل
اطلاع از
1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین محبوب‌ترین
Inline Feedbacks
View all comments
محسن
1 سال پیش

سلام لطفا بفرمائید کتاب‌ها را به اجازه مولف و ناشر منتشر کرده اید یا خیر ؟

گرایش رشته تحصیلی
سایر

دانلود آنی

برای دانلود، لطفا ایمیل خود را وارد نمایید