مهاجرت از نوع کاری و کاملا رایگان!

می‌دونستی با PLC به‌راحتی می‌تونی مهاجرت کنی!

نتایج + آموزش

کتاب طراحی و اجرای تاسیسات جریان ضعیف

کتاب طراحی و اجرای تاسیسات جریان ضعیف

این کتاب یکی از منابع آموزشی وزارت آموزش‌وپرورش برای دانشجویان فنی و حرفه‌ای و کار و دانش می‌باشد که عمدتاً به صورت عملی در کنار سایر واحدهای درسی در اختیار هنرجویان قرار می‌گیرد.

از مزایای کتاب‌های فنی و حرفه‌ای بیان مطالب به شکلی شیوا و قابل‌درک برای همگان می‌باشد، شاید در نگاه اول کمبود دانش تخصصی بسیار دقیق حس شود ولی قطعاً اگر دانشجو به دنبال یادگیری بیشتر باشد منابع بسیار خوبی در دسترس می‌باشد.

کتاب درسی طراحی و اجرای تاسیسات جریان ضعیف شامل پنج فصل یا پودمان بوده و در هر فصل دو واحد یادگیری آورده شده است. نحوه انتخاب این واحدهای یادگیری چنانکه قبلا درس طراحی و سیم کشی برق ساختمانهای مسکونی بر مبنای نیازسنجی دنیای کار بوده است. ممکن است در نگاه اول در نظر بعضی از همکاران سیستم‌های یو پی اس یا سیستم درهای خودکار همخوانی چندانی با سیستم‌های جریان ضعیف نداشته باشد ولی ازآنجائی‌که اغلب در نقش بار سیستم‌های یوپی‌اس ظاهر می‌شوند.

تاسیسات جریان ضعیف نظیر دوربین مداربسته، اعلام سرقت، اعلام حریق و سیستم UPS در این دسته‌بندی جای گرفته است. از طرفی درهای خودکار (اتوماتیک) نیز به دلیل استفاده بیشتر در این خانواده و ارتباط آن با سیستم‌های جریان ضعیف در این دسته‌بندی قرار گرفته است. در کتاب راهنمای هنرآموز تأسیسات جریان ضعیف سعی شده است تا پاسخ فعالیت‌ها، تحقیق‌ها و مطالبی آورده شود که ممکن است برای هنرجویان علاقه‌مند مورد توجه قرار گیرد.

مشخصات کتاب

نام: کتاب طراحی و اجرای تاسیسات جریان ضعیف

نویسنده: سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی

تعداد صفحات: 224

انتشارات: شرکت چاپ و نشر کتابهای درسی ایران

سال چاپ: 1395

راستی! برای دريافت مطالب جديد در پیج اینستاگرم PowreEn عضو شويد.

نظر شما دراین‌باره چیست؟

لطفا در این بخش تنها نظر خود را در رابطه با موضوع فوق ارسال بفرمایید. به منظور افزایش کیفیت محتوا، نظرات ارسالی خارج از موضوع این مقاله، تایید نمی‌شوند.

لطفا سوالات خود را در بخش پاورلند ارسال بفرمایید. در آنجا تمامی مهندسین برق پاسخگوی شما خواهند بود.

ما در تیم تولید محتوای PowerEn، سخت در تلاش هستیم تا بهترین مقالات و کتب آموزشی در زمینه مهندسی برق را برای شما فراهم نماییم، امیدواریم بتوانیم هرچند کوچک به شما کمکی کرده باشیم، سرپرست تیم سام هنرور.
همراه ما باشید در پیـج اینستـاگرام پیـج اینستـاگـرام

دوره جامع PLC

آموزش پی ال سی

آموزش ۰ تا ۱۰۰ PLC

در دوره آموزش پی‌ال‌سی شما تنها با PLC کار نخواهید کرد! بلکه درکنار آن آموزش HMI، PID، درایو، سرو، انکودر، شبکه‌های صنعتی و ده‌ها مورد دیگر نیز خواهد بود.

“همه و همه تنها در یــک دوره جــامع”

پیشنهاد ویژه PLC
اگر می‌خواهید در کمتر از ۱ ماه متخصص PLC شوید توصیه می‌کنیم این دوره خاص را از دست ندهید آموزش PLC
بستن

امیدواریم از خواندن این پست لذت برده باشید

x

اگر می‌خواهید در کمتر از ۱ ماه متخصص PLC شوید توصیه می‌کنیم این دوره خاص را از دست ندهید

آموزش PLC

اطلاع رسانی با ایمیل
اطلاع از
2 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین محبوب‌ترین
Inline Feedbacks
View all comments
noorsun0035
3 سال پیش

سلام. من این کتاب را دارم. یعنی تهیه کردم. چاپ قدیم و جدید. به عنوان یک مطلب خیلی خیلی سطحی و آشنایی خوب است. ولی قطعا اطلاعات خیلی دقیق و حرفه ای درون آن نیست. مضاعف بر اینکه بیشتر بخشها پودمانی است. یعنی استاد داخل کلاس باید با شاگردان کار کند. هر چند من با یکی از استادهای این کتاب گفتگو داشتم و می گفت هدف آشنایی مقدماتی است. و در همین حد مورد نیاز است. البته قطعا دانشجویان فعال راه درازتری در پیش دارند و خودشان باید ادامه بدهند. ولی نتیجه کلی با هدف تخصص فاصله زیادی دارد. تفکر… بیشتر »

گرایش رشته تحصیلی
الکترونیک
سارا همتی
Reply to  noorsun0035
3 سال پیش

با سلام
ممنون از نظرتون
موفق باشید

دانلود آنی

برای دانلود، لطفا ایمیل خود را وارد نمایید