مهاجرت از نوع کاری و کاملا رایگان!

می‌دونستی با PLC به‌راحتی می‌تونی مهاجرت کنی!

نتایج + آموزش

کتاب طراحی ماشین های الکتریکی دوار (en) – یوها پورهونن

کتاب طراحی ماشین های الکتریکی دوار (en) – یوها پورهونن

طراحی ماشین های الکتریکی در کشورمان مقداری محجور مانده است و بنده مکررا مشاهده کرده ام برخی از دوستان حتی متوجه معنای طراحی ماشین الکتریکی نیستند! و زمانی که سخن از طراحی ماشین به میان می آید اولین و تنها موردی که به ذهنشان می رسد طراحی سه بعدی ماشین می باشد!.

این حالت به دلیل حضور فعالانه نرم افزار های طراحی ماشین الکتریکی نظیر مکسول می باشد که سبب شده بیشتر جنبه طراحی فیزیکی ماشین در ذهن ما برجسته شود در حالی که منظور از طراحی ماشین بدست آوردن و محاسبه مقادیر و کمیت های ماشین می باشد نه صرفا ترسیم ماشین با استفاده از کامپیوتر.

علت دیگر این موضوع نبود کتاب های مناسب در این زمینه به زبان فارسی می باشد که اگر به صورت حضوری به خیابان انقلاب مراجعه نمایید؛ خواهید دید که خبری از این دست کتاب ها نیست.

البته صنعت کشور نیز دلیل دیگر می باشد چرا که ما در سال های گذشته نیازی به طراحی ماشین های جدید نداشته ایم و این نیاز تنها در سال های اخیر پررنگ شده است.

برای کاهش این گپ، گروه کتاب PowerEn در تلاش است تا منابع قوی و مطرح دنیا را در اختیار علاقه مندان این حوزه قرار دهد تا بتوانیم به سهم خود در بهبود طراحی ماشین های الکتریکی در کشور قدمی مثبت برداریم.

کتاب طراحی ماشین های الکتریکی دوار یوها (Design of Rotating Electrical Machines) یکی از این دست مراجع می باشد که نوشته؛ Juha Pyrhonen، Tapani Jokinen و Valeria Hrabovcova (یوها پورهونن، تاپانی یوکینن و والریا) می باشد.

از مزایای ویژه این کتاب می توان به؛ به روز بودن و تحلیلی بودن آن اشاره کرد که سبب شده به تدریج تبدیل به انتخاب شماره یک مهندسین طراحی ماشین گردد.

کتاب طراحی ماشین های الکتریکی دوار  – Juha Pyrhonen با داشتن 541 صفحه می تواند پاسخگوی نیاز شما در یادگیری طراحی موتورهای الکتریکی باشد، توجه داشته باشید این کتاب کاملا به زبان انگلیسی می باشد.

*در هنگام تهیه این پست متوجه شدیم انتشارات فرهوش با کمک فاطمه خدارحمی و معین رضایی در حال تهیه نسخه فارسی این کتاب در سال 1397 می باشند که برایشان آرزوی موفقیت می نماییم.

پسورد : www.poweren.ir

راستی! برای دريافت مطالب جديد در پیج اینستاگرم PowreEn عضو شويد.

نظر شما دراین‌باره چیست؟

لطفا در این بخش تنها نظر خود را در رابطه با موضوع فوق ارسال بفرمایید. به منظور افزایش کیفیت محتوا، نظرات ارسالی خارج از موضوع این مقاله، تایید نمی‌شوند.

لطفا سوالات خود را در بخش پاورلند ارسال بفرمایید. در آنجا تمامی مهندسین برق پاسخگوی شما خواهند بود.

ما در تیم تولید محتوای PowerEn، سخت در تلاش هستیم تا بهترین مقالات و کتب آموزشی در زمینه مهندسی برق را برای شما فراهم نماییم، امیدواریم بتوانیم هرچند کوچک به شما کمکی کرده باشیم، سرپرست تیم سام هنرور.
همراه ما باشید در پیـج اینستـاگرام پیـج اینستـاگـرام

دوره جامع PLC

آموزش پی ال سی

آموزش ۰ تا ۱۰۰ PLC

در دوره آموزش پی‌ال‌سی شما تنها با PLC کار نخواهید کرد! بلکه درکنار آن آموزش HMI، PID، درایو، سرو، انکودر، شبکه‌های صنعتی و ده‌ها مورد دیگر نیز خواهد بود.

“همه و همه تنها در یــک دوره جــامع”

پیشنهاد ویژه PLC
اگر می‌خواهید در کمتر از ۱ ماه متخصص PLC شوید توصیه می‌کنیم این دوره خاص را از دست ندهید آموزش PLC
بستن

امیدواریم از خواندن این پست لذت برده باشید

x

اگر می‌خواهید در کمتر از ۱ ماه متخصص PLC شوید توصیه می‌کنیم این دوره خاص را از دست ندهید

آموزش PLC

اطلاع رسانی با ایمیل
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments

دانلود آنی

برای دانلود، لطفا ایمیل خود را وارد نمایید