مهاجرت از نوع کاری و کاملا رایگان!

می‌دونستی با PLC به‌راحتی می‌تونی مهاجرت کنی!

نتایج + آموزش

مجموعه راهنمای درایو فوجی (Fuji)

مجموعه راهنمای درایو فوجی (Fuji)

شرکت فوجی الکتریک در سال ۱۹۲۳ از سرمایه‌گذاری مشترک شرکت‌های فوروکاوا الکتریک و زیمنس راه‌اندازی شد. دفتر مرکزی این شرکت در منطقه شیناگاوا شهر توکیو قرار دارد و سهام آن در بازار بورس توکیو معامله می‌شود.

این شرکت در زمینه تولید تجهیزات اتوماسیون صنعتی نظیر؛ PLC، HMI، PCS و ادوات الکترونیک قدرت، اینورتر، درایو و بسیاری دیگر از تجهیزات الکتریکال فعالیت دارد.

در سال ۱۹۸۷ شرکت فوجی الکتریک اروپا در آلمان تأسیس گردید و از آن تاریخ مسئولیت ارائه خدمات و محصولات این شرکت را در اروپا، روسیه، آفریقا و خاورمیانه به عهده دارد.

شهرت محصولات شرکت فوجی الکتریک مدیون کیفیت بالا، فن آوری بروز و نوآور و همچنین راندمان تولیدات آنها است.

به دلیل الگوریتم کنترلی بسیار دقیق به‌کاررفته در فرکانس اینورترهای تولیدی، موتورهای AC متصل به آنها با سرعت بهینه برای کاربردهای مختلف هدایت می شوند و به همین جهت سبب صرفه‌جویی در مصرف انرژی و هزینه‌های تولید می‌گردد.

انواع اینورتر شرکت فوجی براساس توان کاری
انواع اینورتر شرکت فوجی براساس توان کاری

فرکانس اینورترهای سری “FRENIC” با ارائه قابلیت‌ها و توانایی‌های زیاد درجهت ارائه راه‌حل برای نیازهای گوناگون صنعتی طراحی شده‌اند و همچنین با طراحی ساده خود امر عیب‌یابی و نگهداری از درایوها را آسان ساخته‌اند. صرفه‌جویی در مصرف انرژی و به‌تبع آن کمک به محیط‌زیست و همچنین پایین آوردن هزینه‌های تولید از مشخصات بارز این محصولات محسوب می‌شوند.

فرکانس اینورترهای شرکت Fuji Electric در کاربردهای مختلف مانند خطوط انتقال مواد، ماشین‌های صنعتی، صنعت آب و فاضلاب، سامانه‌های تأمین هوای فشرده و تأسیسات برودتی و گرمایشی، بالابرها و بسیاری مصارف صنعتی قابل‌استفاده هستند.

در ادامه نگاهی به انواع و مشخصات اینورترهای شرکت فوجی الکتریک خواهیم داشت.

اینورتر FRENIC-AQUA

FRENIC-AQUA یک مدل بسیار باریک از محصولات فرکانس اینورتر شرکت Fuji Electric است که جهت استفاده در صنایع آب و فاضلاب مناسب است. قابلیتهای خاص جهت جلوگیری از آسیب دیدن تجهیزات متصل به آن و همچنین صرف هجویی در مصرف انرژی از توانایی‌های  این سری از اینورترها می باشد که جایگاه ویژه ای را برای استفاده از این نوع فرکانس اینورتر برای کاربردهای پمپ ایجاد کرده است.

اینورتر FVR-Micro S2S

اینورتر FVR-Micro S2S

FVR-Micro یک مدل اقتصادی است که در ابعاد کوچک، قابلیت بالا را با هزینه کم به خریدار ارائه می‌دهد. به علت سایز کوچک و همچنین ساده بودن این اینورتر می‌توان از آن در اکثر کاربردهای معمولی و پایه که نیازی به قابلیت‌های بالا ندارند و ابعاد کوچک و توان پایین موردنیاز است، مانند تسمه نقاله‌ای ساده استفاده نمود.

اینورتر Frenic-Ace

مدل FRENIC-Ace اینورتری با نسبت فوق‌العاده عالی قیمت به قابلیت به بازار عرضه شده است. طراحی جدید و زیبا در کنار توانایی برنامه‌نویسی تا 200 step این امکان را به کاربر می‌دهد که از ساده‌ترین کارها تا قابلیت‌های پیچیده را برنامه‌نویسی نماید. اینورتر FRENIC-Ace در حقیقت پاسخی به نیازهای آینده صنایع است که در کاربردهای متفاوتی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

اینورتر Frenic-VG unit type

اینورتر Frenic-VG unit type

با فرکانس اینورتر FRENIC-VG شرکت fuji Electric بالاترین فناوری خود را در یک مدل خلاصه ساخت. علاوه بر قابلیت اساسی که هر اینورتر باید داشته باشد، این مدل باتوجه‌به فناوری پیشرفته خود در کاربردهایی که نیاز به توان‌های بالاتر یا دقت در کنترل موقعیت دارند، سهم ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است. کمک به محیط‌زیست کاربری آسان و ایمن از سایر مزایای این فرکانس اینورتر است. کنترل برداری این اینورتر امکان ارائه توان بالا در کنار دقت بسیار زیاد را فراهم می‌سازد.

در ادامه برای شما عزیزان مجموعه جزوات آموزشی راهنمای درایو فوجی که در زیر به آنها اشاره شده است را قرار داده‌ایم؛

  • راهنمای فارسی درایو فوجی – Fuji Frenic Multi
  • راهنمای فارسی درایو فوجی – Fuji Frenic Ace
  • راهنمای فارسی درایو فوجی – Fuji Frenic Mini

مشخصات مجموعه

نام: راهنمای درایو فوجی (Fuji)

نویسنده: محمدیان

تعداد صفحات: 74

راستی! برای دريافت مطالب جديد در پیج اینستاگرم PowreEn عضو شويد.

نظر شما دراین‌باره چیست؟

لطفا در این بخش تنها نظر خود را در رابطه با موضوع فوق ارسال بفرمایید. به منظور افزایش کیفیت محتوا، نظرات ارسالی خارج از موضوع این مقاله، تایید نمی‌شوند.

لطفا سوالات خود را در بخش پاورلند ارسال بفرمایید. در آنجا تمامی مهندسین برق پاسخگوی شما خواهند بود.

ما در تیم تولید محتوای PowerEn، سخت در تلاش هستیم تا بهترین مقالات و کتب آموزشی در زمینه مهندسی برق را برای شما فراهم نماییم، امیدواریم بتوانیم هرچند کوچک به شما کمکی کرده باشیم، سرپرست تیم سام هنرور.
همراه ما باشید در پیـج اینستـاگرام پیـج اینستـاگـرام

دوره جامع PLC

آموزش پی ال سی

آموزش ۰ تا ۱۰۰ PLC

در دوره آموزش پی‌ال‌سی شما تنها با PLC کار نخواهید کرد! بلکه درکنار آن آموزش HMI، PID، درایو، سرو، انکودر، شبکه‌های صنعتی و ده‌ها مورد دیگر نیز خواهد بود.

“همه و همه تنها در یــک دوره جــامع”

پیشنهاد ویژه PLC
اگر می‌خواهید در کمتر از ۱ ماه متخصص PLC شوید توصیه می‌کنیم این دوره خاص را از دست ندهید آموزش PLC
بستن

امیدواریم از خواندن این پست لذت برده باشید

x

اگر می‌خواهید در کمتر از ۱ ماه متخصص PLC شوید توصیه می‌کنیم این دوره خاص را از دست ندهید

آموزش PLC

اطلاع رسانی با ایمیل
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments

دانلود آنی

برای دانلود، لطفا ایمیل خود را وارد نمایید