مهاجرت از نوع کاری و کاملا رایگان!

می‌دونستی با PLC به‌راحتی می‌تونی مهاجرت کنی!

نتایج + آموزش

سوالات استخدامی وزارت نیرو

سوالات استخدامی وزارت نیرو

برای یک مهندس برق مسلما استخدام در وزارت نیرو یکی از گزینه های جذاب و البته آینده دار می تواند باشد، به همین جهت باید برای دوره هایی که هرساله وزارت نیرو آگهی استخدام، منتشر می کند آماده باشد چرا که رقابت به شکل عجیبی با توجه وضعیت اشتغال در ایران شدید می باشد.

اما برای موفقیت در این آزمون بزرگ به چه منابعی نیاز است؟ آیا باید به سراغ کتاب های دانشگاه رفت و از کتب رفرنس استفاده کرد؟ یا صرفا به روش خاصی مطلالعه نمود؟

در حقیقت برای آمادگی جهت شرکت در این آزمون نیازی به مطالعه کتاب های مرجع و دانشگاهی نیست ولی قاعدتا پس از چند سال دوری از دانشگاه برخی از مباحث را فراموش کرده اید برای حل این مشکل چه باید کرد؟

شما باید از سوالات به مباحث برسید اما این روش چگونه صورت می پذیرد؟

ابتدا اجازه بدهید که علت نخواندن دروسی مانند ماشین و … را توضیح دهیم؛ علت ساده است؛ شما زمان کافی برای خواندن تمام دروس مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد را در اختیار ندارید و حتی اگر این مورد امکان پذیر بود نیازی به یادگیری تمام مباحث نیست بلکه باید هدفمند و تنها از مطالبی استفاده کنیم که می دانیم از این موارد قرار هست سوال طرح شود.

برای شروع شما باید از کتاب های چاپ شده در زمینه استخدامی در رشته برق استفاده نمایید و یا از سوالات در درسترس که به صورت مجموعه سوالات استخدامی برق به صورت رایگان موجود می باشند استفاده نمایید.

با خواندن سوالات دو حالت رخ خواهد داد؛

  1. شما از پس سوالات به راحتی بر می آیید که این خبری خوشحال کننده خواهد بود.
  2. سوال را متوجه نمی شوید و یا نمی توانید با اطمینان 100% به آن پاسخ دهید، برای حل این مشکل باید به کتاب مرجع رجوع نمایید و تنها به مطالعه مبحث مربوطه اقدام نمایید، برای تضمین بهتر توصیه می کنیم این مباحث را در دفتری مجزا یادداشت نمایید چرا که تیپ سوالات معمولا تکراری می باشند.

توجه داشته باشید که تنها آزمون های کتبی مدنظر نمی باشند و چه بسیار کسانی که در این آزمون ها به راحتی قبول شده اند ولی نقطه مثبتی برای معرفی خود در مصاحبه های حضوری نداشته اند.

توصیه می کنیم که در یکی از نرم افزار های مطرح مانند؛ MATLAB، Ansys Maxwell، دیگسایلنت، ای تپ و … متخصص باشید، دقت داشته باشید ممکن است در طول اشتغال به هیچ وجه از این نرم افزارها استفاده نکنید ولی نکته مهم در اولیت قرار گرفتن شما به جهت داشتن دانشی کاربردیست که شرکت ها از این دست مهندسین به خوبی استقبال می کنند.

پسورد : www.poweren.ir

راستی! برای دريافت مطالب جديد در پیج اینستاگرم PowreEn عضو شويد.

نظر شما دراین‌باره چیست؟

لطفا در این بخش تنها نظر خود را در رابطه با موضوع فوق ارسال بفرمایید. به منظور افزایش کیفیت محتوا، نظرات ارسالی خارج از موضوع این مقاله، تایید نمی‌شوند.

لطفا سوالات خود را در بخش پاورلند ارسال بفرمایید. در آنجا تمامی مهندسین برق پاسخگوی شما خواهند بود.

ما در تیم تولید محتوای PowerEn، سخت در تلاش هستیم تا بهترین مقالات و کتب آموزشی در زمینه مهندسی برق را برای شما فراهم نماییم، امیدواریم بتوانیم هرچند کوچک به شما کمکی کرده باشیم، سرپرست تیم سام هنرور.
همراه ما باشید در پیـج اینستـاگرام پیـج اینستـاگـرام

دوره جامع PLC

آموزش پی ال سی

آموزش ۰ تا ۱۰۰ PLC

در دوره آموزش پی‌ال‌سی شما تنها با PLC کار نخواهید کرد! بلکه درکنار آن آموزش HMI، PID، درایو، سرو، انکودر، شبکه‌های صنعتی و ده‌ها مورد دیگر نیز خواهد بود.

“همه و همه تنها در یــک دوره جــامع”

پیشنهاد ویژه PLC
اگر می‌خواهید در کمتر از ۱ ماه متخصص PLC شوید توصیه می‌کنیم این دوره خاص را از دست ندهید آموزش PLC
بستن

امیدواریم از خواندن این پست لذت برده باشید

x

اگر می‌خواهید در کمتر از ۱ ماه متخصص PLC شوید توصیه می‌کنیم این دوره خاص را از دست ندهید

آموزش PLC

اطلاع رسانی با ایمیل
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments

دانلود آنی

برای دانلود، لطفا ایمیل خود را وارد نمایید