مهاجرت از نوع کاری و کاملا رایگان!

می‌دونستی با PLC به‌راحتی می‌تونی مهاجرت کنی!

نتایج + آموزش

جزوه متلب و کنترل خطی

جزوه متلب و کنترل خطی

همانگونه که مطلع هستید نرم افزار متلب کاربردهای فراوانی دارد و می تواند به عنوان نرم افزار مهندسی در رشته و گرایش های متنوعی عرض اندام کند، یکی از کاربردهای Matlab، استفاده از آن در تحلیل سیستم های کنترل خطی می باشد که در ادامه جزوه ای در این زمینه برای شما عزیزان فراهم کرده ایم.

در جزوه متلب و کنترل خطی در ابتدا شما با مباحث ساده و پایه نرم افزار آشنا خواهید شد و سپس در ادامه وارد مباحث کنترل خطی خواهید شد.

در این جزوه از صفحه 8 به بعد کار به سرعت تخصصی شده و مفاهیمی همچون؛

  • محیط SISO
  • برنامه نویسی
  • شبیه سازی

بیان می شوند، با این حال متاسفانه سطح جزوه فراتر نمی رود و در بهترین حالت می توان آن را مقدمه ای بر ارتباط متلب و کنترل خطی دانست.

کتاب‌خانه‌های گوناگون با توسعه‌ی پایدار

متلب کتاب‌خانه‌های بسیاری در موضوعات مختلف دارد. برای مثال برای؛ ماشین های الکتریکی، سیستم های قدرت، الکترونیک قدرت، هوش مصنوعی (یادگیری ماشینی)، پردازش تصویر، پردازش سیگنال، مخابرات، حل دستگاه معادلات، حل معادلات دیفرانسیل جزئی (PDE)، کنترل و بسیاری از علوم دیگر کتاب‌خانه مخصوص خود را دارد. شما می‌توانید علاوه‌بر این کتاب‌خانه‌ها که در متلب APP نامیده‌ می‌شوند افزونه‌هایی تحت عنوان Add-ones را هم نصب کنید. همچنین می توانید با نصب Hardware Support Package، با استفاده از متلب برای ابزارهایی مانند Arduino یا Raspberry Pi برنامه بنویسید!

سیمولینک

از سوی دیگر، نرم‌افزار متلب بخشی تحت عنوان Simulink دارد که کار مدل‌سازی و شبیه‌سازی سیستم‌های مختلف (در زمینه‌های مختلف، مانند کنترل، الکترونیک، هوافضا و…) را انجام می‌دهد.

راستی! برای دريافت مطالب جديد در پیج اینستاگرم PowreEn عضو شويد.

نظر شما دراین‌باره چیست؟

لطفا در این بخش تنها نظر خود را در رابطه با موضوع فوق ارسال بفرمایید. به منظور افزایش کیفیت محتوا، نظرات ارسالی خارج از موضوع این مقاله، تایید نمی‌شوند.

لطفا سوالات خود را در بخش پاورلند ارسال بفرمایید. در آنجا تمامی مهندسین برق پاسخگوی شما خواهند بود.

ما در تیم تولید محتوای PowerEn، سخت در تلاش هستیم تا بهترین مقالات و کتب آموزشی در زمینه مهندسی برق را برای شما فراهم نماییم، امیدواریم بتوانیم هرچند کوچک به شما کمکی کرده باشیم، سرپرست تیم سام هنرور.
همراه ما باشید در پیـج اینستـاگرام پیـج اینستـاگـرام

دوره جامع PLC

آموزش پی ال سی

آموزش ۰ تا ۱۰۰ PLC

در دوره آموزش پی‌ال‌سی شما تنها با PLC کار نخواهید کرد! بلکه درکنار آن آموزش HMI، PID، درایو، سرو، انکودر، شبکه‌های صنعتی و ده‌ها مورد دیگر نیز خواهد بود.

“همه و همه تنها در یــک دوره جــامع”

پیشنهاد ویژه PLC
اگر می‌خواهید در کمتر از ۱ ماه متخصص PLC شوید توصیه می‌کنیم این دوره خاص را از دست ندهید آموزش PLC
بستن

امیدواریم از خواندن این پست لذت برده باشید

x

اگر می‌خواهید در کمتر از ۱ ماه متخصص PLC شوید توصیه می‌کنیم این دوره خاص را از دست ندهید

آموزش PLC

اطلاع رسانی با ایمیل
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments

دانلود آنی

برای دانلود، لطفا ایمیل خود را وارد نمایید