مهاجرت از نوع کاری و کاملا رایگان!

می‌دونستی با PLC به‌راحتی می‌تونی مهاجرت کنی!

نتایج + آموزش

جزوه الکترونیک قدرت 1 – کریم عباس زاده

جزوه الکترونیک قدرت 1 - کریم عباس زاده

الکترونیک قدرت 1 یکی از دروس جذاب مقطع فوق لیسانس می باشد که تقریبا همه ی زیر گرایش های قدرت(ماشین های الکتریکی، الکترونیک قدرت، سیستم و …) بهتر است آن را در طول 2 سال ارشد بگذرانند؛ چرا که فراگیری این واحد درسی در نوع خودش بسیار پرکاربرد می باشد، به جرات می توان گفت اگر الکترونیک را از ماشین های الکتریکی جدا کنیم به راحتی به چند ده سال پیش بر می گیردیم، ظهور الکترونیک قدرت توانست دستگاه ها را کوچک تر، پایدارتر، به صرفه تر و از همه مهم تر کنترل پذیرتر نماید.

جزوه الکترونیک قدرت 1 که برای شما تهیه کرده ایم در کلاس دکتر عباس زاده، استاد دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی نوشته شده است، که از قضا بنده نیز در این کلاس حضور داشته ام، جزوه از لحاظ بار علمی در سطح بسیار خوبی می باشد و می تواند در کنار کتاب های مرجع(در ابتدای جزوه نام برده شده اند) در فهم این درس به شما کمک شایانی نماید.

کتاب مکمل این جزوه توسط شخص دکتر عباسزاده با عنوان “الکترونیک قدرت(تحلیل و طراحی)” و منتشر شده توسط “دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی” نگارش شده است و در کتابفروشی ها نیز در دسترس است، کتاب مذکور بدون شک می تواند پاسخگوی نیاز دانشجویان مقطع ارشد و دکتری باشد.

جزوه الکترونیک قدرت یک دکتر عباس زاده به تفصیل قسمت های مهم کتاب را بررسی نموده و توانسته با توجه به زمان محدود دانشگاه اکثر مبدل های کاربردی به همراه بخش ساخت ترانسفورماتور را پوشش دهد، کما اینکه در ابتدای جزوه نیز نگاهی به نیمه هادی های موجود در بازار داشته و با بررسی آنها روش انتخاب اصلح را به دانشجو می آموزد(این قسمت در بیشتر مواقع مورد اغفال اساتید گرامی قرار می گیرد).

جزوه طراحی ماشین توسط دوست خوبم آقای محمد وظیفه نگارش شده است که به دلیل زحمتی که کشیده اند و البته خط خوانا و نوشتاری منظم از ایشان کمال تشکر را دارم.

با توجه به پیشرفت های لحظه ای در مبدل ها در سطح جهانی، محتوا کتاب فوق قدیمی نیست؟

در این کتاب با بررسی مبدل های مهم به شما نحوه چگونگی بررسی یک مبدل را می آموزد؛ به نحوه ی که می توانید هر مبدل جدید دیگری را نیز تحلیل نمایید.

از مزایا و معایب کتاب و جزوه دکتر عباس زاده می توانید مواردی را نام ببرید؟

مزایا: جامع بودن آموزش ها، به روز بودن و ایجاد توانایی تحلیل مقالات روز جهان توسط دانشجو، خودخوان بودن(عملا نیاز به استاد حس نمی شود)، بیان مطالب به صورت کاربردی و …

معایب: تنها عیب کتاب نداشتن سوالات پایان فصل می باشد هرچند که در طول درسنامه ها مثال هایی وجود دارد، ولی کافی نمی باشند. البته شاید علت نبود مسائل، جلوگیری از حجیم شدن بیش از حد کتاب بوده باشد.

فهرست جزوه الکترونیک قدرت 1

  • فصل اول: ادوات الکترونیک قدرت
  • فصل دوم: مبدل های DC-DC غیرایزوله
  • فصل سوم: مبدل های DC-DC ایزوله
  • فصل چهارم: طراحی سلف و ترانسفورماتور مبدل های الکترونیک قدرت

پسورد : www.poweren.ir

راستی! برای دريافت مطالب جديد در پیج اینستاگرم PowreEn عضو شويد.

نظر شما دراین‌باره چیست؟

لطفا در این بخش تنها نظر خود را در رابطه با موضوع فوق ارسال بفرمایید. به منظور افزایش کیفیت محتوا، نظرات ارسالی خارج از موضوع این مقاله، تایید نمی‌شوند.

لطفا سوالات خود را در بخش پاورلند ارسال بفرمایید. در آنجا تمامی مهندسین برق پاسخگوی شما خواهند بود.

ما در تیم تولید محتوای PowerEn، سخت در تلاش هستیم تا بهترین مقالات و کتب آموزشی در زمینه مهندسی برق را برای شما فراهم نماییم، امیدواریم بتوانیم هرچند کوچک به شما کمکی کرده باشیم، سرپرست تیم سام هنرور.
همراه ما باشید در پیـج اینستـاگرام پیـج اینستـاگـرام

دوره جامع PLC

آموزش پی ال سی

آموزش ۰ تا ۱۰۰ PLC

در دوره آموزش پی‌ال‌سی شما تنها با PLC کار نخواهید کرد! بلکه درکنار آن آموزش HMI، PID، درایو، سرو، انکودر، شبکه‌های صنعتی و ده‌ها مورد دیگر نیز خواهد بود.

“همه و همه تنها در یــک دوره جــامع”

پیشنهاد ویژه PLC
اگر می‌خواهید در کمتر از ۱ ماه متخصص PLC شوید توصیه می‌کنیم این دوره خاص را از دست ندهید آموزش PLC
بستن

امیدواریم از خواندن این پست لذت برده باشید

x

اگر می‌خواهید در کمتر از ۱ ماه متخصص PLC شوید توصیه می‌کنیم این دوره خاص را از دست ندهید

آموزش PLC

اطلاع رسانی با ایمیل
اطلاع از
2 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین محبوب‌ترین
Inline Feedbacks
View all comments
عبدالحمیدرضائیان کارشناسی ارشد
5 سال پیش

سلام مهندس سیاه تیری عزیز
بنده خواهش دارم آموزش کامل نرم فزار مکسول رو برام ایمیل کنی.خصوصا شبیه سازی نیروگاهای خورشیدی آفگریدی وآنگریدی.خودمم نیروگاه پنج کیلوواتی دارم به بهره برداری میرسونم.ممنونم

گرایش رشته تحصیلی
قدرت
مهندس سیاه تیری

سلام در زیر لینک دانلود آموزش مکسول برای شما قرار داده شده است:
آموزش مکسول

دانلود آنی

برای دانلود، لطفا ایمیل خود را وارد نمایید