کف بازار پول ریخته برو جمع کن!!!! هرجا اینو شنیدی فرار کن.

یا اگه کسی گفت بیا دوره منو بگیر و پول پارو کن، اینم دیدی فرار کن!! ‌

توی چندماه گذشته چند نفر بهم پیام دادن که فلانی گفته بود با دوره من می‌تونی پول دربیاری، ماهم شرکت کردیم و حتی کامل دیدیم، ولی خبری نیست! و حتی پولمون هم پس نمیده!

‌ من واقعا فک نمی‌کردم ملت هنوز گول رویافروشا رو میخورن، حس میکردم دوران این عزیزان دیگه تموم شده! ‌

اگر دقت کنید می‌بینید اون مهندسان زحمت کشی که پروژه می‌رند و شب‌بیداری، دوری از خانواده، غذا و مکان نه‌چندان مناسب، استرس تحویل پروژه، چونه و سرکله زدن با کارفرما، شهر غریب و کلی چیز دیگه رو تحمل می‌کنند و از قضا دوره آموزشی هم دارند، یکبار نمیان بگن: با دوره آموزشی ما می‌تونی پول دربیاری!! ولی بلعکس اون عزیزان که اصلا درآمدی از بابت پروژه ندارند و جز مدرسین محترم هم بشمار نمیان، چپ و راست میگن: با دوره ما می‌تونی پول پارو کنی و مشکلات مالیت رو حل کنی!!!!. ‌

پیشنهاد ویژه

به شما پیشنهاد می کنیم حتما از آموزش ۰ تا ۱۰۰ PLC (جامع‌ترین آموزش PLC) دیدن نمایید.

آموزش صفر تا صد PLC

واقعیت اینه که آموزش دیدن بخشی از مسیر هست نه همه مسیر! من به شخصه دست هرکسی رو که آموزش میده رو میبوسم چون خودم مدرسم و می‌دونم چقدر چالش و سختی داره، ولی دروغ گفتن در قامت یک مدرس جا نمیگیره. شما اگر کلاس زبان شرکت کنی قطعا استاد زبان انگلیسیت بهت نمیگه بعد این دوره آموزشی هرچی پوله تو دنیا تو درمیاری!! بلکه کارشو میکنه و با تمام وجود سطح زبان انگلیسیت رو افزایش میده.

‌ پول درآوردن فقط آموزش نیست بلکه رشد فردی و مارکتینگ میخواد، آموزش بخشی از مسیر هست و امیدوارم کمتر از این دست وعده وعیده‌های پوچ توی اینستاگرام ببینیم.

شما با هیچ دوره‌ آموزشی پولدار نمیشید! شما با دیدن دوره آموزشی تخصص یاد خواهید گرفت.

راستی! برای دريافت مطالب جديد در پیج اینستاگرم PowreEn عضو شويد.

نظر شما دراین‌باره چیست؟

لطفا در این بخش تنها نظر خود را در رابطه با موضوع فوق ارسال بفرمایید. به منظور افزایش کیفیت محتوا، نظرات ارسالی خارج از موضوع این مقاله، تایید نمی‌شوند.

لطفا سوالات خود را در بخش پاورلند ارسال بفرمایید. در آنجا تمامی مهندسین برق پاسخگوی شما خواهند بود.

با خرسندی از همکاری با تیم قدرتمند PowerEn مفتخرم که به شما عزیزان در حد توانمندی‌ها و دسترسی‌های خود کمک کنم با آرزوی موفقیت برای تمام حرفه‌جویان عزیزمون.
همراه ما باشید در پیـج اینستـاگرام پیـج اینستـاگـرام

دوره جامع PLC

آموزش پی ال سی

آموزش ۰ تا ۱۰۰ PLC

در دوره آموزش پی‌ال‌سی شما تنها با PLC کار نخواهید کرد! بلکه درکنار آن آموزش HMI، PID، درایو، سرو، انکودر، شبکه‌های صنعتی و ده‌ها مورد دیگر نیز خواهد بود.

“همه و همه تنها در یــک دوره جــامع”

اطلاع رسانی با ایمیل
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments

دانلود آنی

برای دانلود، لطفا ایمیل خود را وارد نمایید