پایان نامه کنترل عصبی – فازی دریچه گاز الکترونیکی خودرو

پایان نامه کنترل عصبی – فازی دریچه گاز الکترونیکی خودرو

دریچه گاز الکترونیکی قطعه‌ای در موتورهای احتراق داخلی جرقه‌ای است که میزان دبی هوای ورودی به موتور را تنظیم می کند. با کنترل این قطعه و تعریف مودهای مختلف در برنامه نویسی ECU می توانیم موتور با مودهای گوناگون داشته باشیم برای مثال؛ مود سرعت برای مسابقات، مود اقتصادی برای مصرف سوخت کمتر و …

از دیگر موارد کاربرد کنترل دریچه گاز می‌توان به کروز کنترل و کنترل کشش اشاره کرد. در “پایان نامه کنترل عصبی فازی دریچه گاز الکترونیکی خودرو” ابتدا برای دریچه گاز الکترونیکی مدل سازی انجام شده، سپس پارامترهای مربوط به مدار آن توسط انجام آزمایش‌های عملی شناسایی شده اند و پس از آن به خواسته‌های کنترلی و طراحی کنترل کننده پرداخته‌ایم.

مشخصات پایان نامه

نام کنترل عصبی – فازی دریچه گاز الکترونیکی خودرو

مقطع: کارشناسی ارشد

نویسنده: محمد قباخلو

استاد راهنما: دکتر علی اکبرزاده کلات

دانشگاه: دانشگاه صنعتی شاهرود

صفحات: 154

سال انتشار: بهمن 1393

حق نشر

لطفا در صورتی که از محتوای این پایان نامه در تحقیقات، مقالات، پایان نامه و … استفاده نمودید، در قسمت منابع حتما “نام پایان نامه” و “نویسنده” آن را درج نمایید، با این‌کار قدمی بسیار ارزشمند در استفاده از منابع تحقیقاتی به زبان فارسی برداشته اید و قطعا سایرین نیز در حق زحمات شما همانند شما رفتار خواهند کرد …

توضیحات مهندس محمد قباخلو در مورد پروژه دریچه گاز خودرو

دانلود فیلم توضیحات کنترل عصبی – فازی دریچه گاز خودرو | با حجم 39 مگابايت

دانلود پاورپوینت توضیحات کنترل عصبی – فازی دریچه گاز خودرو | با حجم 7 مگابايت

دانلود با لینک مستقیم پایان نامه کنترل عصبی – فازی دریچه گاز الکترونیکی خودرو | با حجم 9 مگابایت

به ما ملحق شوید!

ما معتقدیم پایان نامه‌های ارزشمند که چندین ماه برای نوشتن آنها زمان صرف شده است نباید در (کتابخانه‌های کاملا منفصل از هم) دانشگاه‌های کشورمان خاک بخورند، این منابع با ارزش فارسی باید در اختیار سایر محققین برای توسعه کارهای تحقیقاتی قرار داده شود و سایرین نیز با ارجاع دادن به آنها در قسمت “منابع” از نویسندگان‌شان تشکر نمایند، اگر شما پایان نامه‌ای در اختیار دارید با ارسال آن ما را در تکمیل کردن این کتابخانه کاملا رایگان مجازی یاری نمایید.

راستی! برای دريافت مطالب جديد در پیج اینستاگرم PowreEn عضو شويد.

نظر شما دراین‌باره چیست؟

لطفا در این بخش تنها نظر خود را در رابطه با موضوع فوق ارسال بفرمایید. به منظور افزایش کیفیت محتوا، نظرات ارسالی خارج از موضوع این مقاله، تایید نمی‌شوند.

لطفا سوالات خود را در بخش پاورلند ارسال بفرمایید. در آنجا تمامی مهندسین برق پاسخگوی شما خواهند بود.

ما در تیم تولید محتوای PowerEn، سخت در تلاش هستیم تا بهترین مقالات و کتب آموزشی در زمینه مهندسی برق را برای شما فراهم نماییم، امیدواریم بتوانیم هرچند کوچک به شما کمکی کرده باشیم، سرپرست تیم سام هنرور.
همراه ما باشید در پیـج اینستـاگرام پیـج اینستـاگـرام

دوره جامع PLC

آموزش پی ال سی

آموزش ۰ تا ۱۰۰ PLC

در دوره آموزش پی‌ال‌سی شما تنها با PLC کار نخواهید کرد! بلکه درکنار آن آموزش HMI، PID، درایو، سرو، انکودر، شبکه‌های صنعتی و ده‌ها مورد دیگر نیز خواهد بود.

“همه و همه تنها در یــک دوره جــامع”

اطلاع رسانی با ایمیل
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments

دانلود آنی

برای دانلود، لطفا ایمیل خود را وارد نمایید