خرید‌های قدیمی (قبل از بهمن ۱۳۹۹)

شرکت‌کنندگان محترم دوره‌های آموزشی PowerEn که قبل از تاریخ بهمن ۱۳۹۹ در دوره‌های آموزشی شرکت کرده‌اند طبق قول داده شده فصل‌های جدید را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

قبل از ۱۵ مرداد ۱۴۰۱

تا قبل از ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ ارسال فصل‌های بعدی کاملا رایگان و با پلیر بسیار حرفه‌ای اسپات پلیر انجام می‌گردید. متاسفانه شرکت اسپات پلیر طبق اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که دیگر لایسنس‌های رایگان را در اختیار ما نخواهد گذاشت.

۱۰ مرداد ۱۴۰۱

به همین دلیل در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت جهت دریافت رایگان فصل‌های بعدی اطلاع رسانی صورت گرفت تا افراد هرچه زودتر از این امکان تماما رایگان استفاده نمایند.

اطلاع رسانی در وب‌سایت
اطلاع‌رسانی در پیج اینستاگرام و تلگرام

پس ۱۵ مرداد ۱۴۰۱

پس از این تاریخ همچنان فصل‌های جدید برای شما به صورت رایگان ارسال خواهد شد با این تفاوت که هزینه لایسنس مدنظر شرکت اسپات‌پلیر را کاربر باید پرداخت نماید.

هزینه پرداختی توسط شما

هزینه‌های پرداختی توسط شما برای هر فصل و دوره به شکل زیر می‌باشد.

هزینه دریافت رایگان یک فصل: ۲۹ هزار تومان

دریافت کامل آموزش پی‌ال‌سی (۷ فصل کنونی): ۶۹ هزار تومان

دریافت کامل آموزش مکسول (۴ فصل کنونی): ۵۹ هزار تومان

دریافت کامل آموزش متلب (۳ فصل کنونی): ۴۹ هزار تومان

دریافت کامل آموزش دیگسایلنت (۲ فصل کنونی): ۳۹ هزار تومان

نحوه دریافت آپدیت‌ها

جهت دریافت آپدیت‌ها کافیست مبلغ مدنظر را از طریق لینک روبه رو (https://poweren.ir/pay) پرداخت کرده و رسید را به ایمیل poweren.info@gmail.com ارسال نمایید.

سوالات پرتکرار

من دوره طلایی را شرکت کرده‌ام این موارد شامل من هم می‌شود؟

اگر قبل از تاریخ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ در دوره طلایی شرکت کرده باشید بله و هزینه لایسنس باید پرداخت شود. شرکت‌کنندگان دوره طلایی (نسخه جدید – رونمایی در آينده) بعد از تاریخ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ شامل این بند نمی‌شوند.

متاسفانه من در هیچ‌یک از شبکه‌های اجتماعی شما عضو نبوده‌ام و مطلع نشدم، من هم باید پرداخت کنم؟

عضویت در شبکه‌های اجتماعی در بخش قوانین سایت (لینک شده در پایین سایت) شفاف اعلام شده است. طبق بند ۵-۶: کاربر موظف است حداقل در یکی از شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام یا تلگرام، مجموعه PowerEn را جهت اطلاع از اطلاعیه‌های مهم و ضروری دنبال نماید. با توجه به این توضیحات بله شامل شما هم می‌شود.

پرداخت هزینه لایسنس شامل دوره‌های مهندس حسینی هم می‌شود؟

بله، دوره‌های مهندس حسینی (روژبین) همگی شامل این بند می‌شوند. از آنجایی که دوره‌های ایشان به صورت فصلی نمی‌باشند. لایسنس هر دوره مبلغ ۲۹ هزار تومان می‌باشد.

ثبت‌نام «دوره جامع اتوماسیون صنعتی» - تخفیف ویژه (۱۰۰ نفر)

0 روز 0 ساعت 0 دقیقه 0 ثانیه!