کاملا رایگان S7-1200 رو یاد بگیر!

با استفاده از مینی‌دوره رایگان S7-1200 و TIA Portal توی ۳ ساعت نه‌تنها PLC بلکه HMI هم یاد می‌گیری!

شروع مینی‌دوره رایگان تیا پورتال

جزوه تحلیل مدار در HSpice

جزوه تحلیل مدار در HSpice

تحلیل مدارهای الکتریکی در حال حاضر به راحتی با توجه به تعداد زیاد نرم افزارهای در دسترس امکان پذیر است، نرم افزار HSpice نیز یکی از این موارد می باشد که می تواند به خوبی مدارهای پیچیده را تجزیه و تحلیل نماید.

نرم افزار HSpice در حوزه های؛ تجزیه و تحلیل ولتاژ DC و AC، تجزیه و تحلیل گذرا، تحلیل نویز و تبدیل فوریه می تواند مورد استفاده قرار گیرد. هماهنگونه که مطلع هستید، می توانید یک خط انتقال طولانی را در سیمولینک متلب به صورت کامل تحلیل نمایید، نرم افزار HSpice توانسته در حالتی ساده تر کل خط انتقال را برای شما به یک مدار الکتریکی تبدیل نماید، البته مهندسین قدرت می دانند با این تقریب زدن مسلما جواب نهایی خدشه دار خواهد شد ولی به هرحال این نیز یک حرکت ابتکاری می باشد که در این برنامه شاهد آن هستیم.

جزوه تحلیل مدار در HSpice در دانشگاه علم و صنعت و توسط جناب سیروس طوفان در 37 صفحه تهیه و تنظیم شده است که از ایشان بابت این جزوه مفید تشکر می نماییم.

جزوه مورد نظر تماما تایپ شده است و تصاویر استفاده شده نیز از کیفیت خوبی برخوردار می باشند که سبب شده خواننده مشکلی از این بابت نداشته باشد.

چرا این نرم افزار HSpice مانند سایر برنامه های مهندسی مطرح نیست؟

یکی از دلیل های موفقیت یک نرم افزار بروز بودن و آپدیت های منظم می باشد که متاسفانه این نرم افزار نتوانسته کاربران خود را در این زمینه راضی نگه دارد.

راستی! برای دريافت مطالب جديد در پیج اینستاگرم PowreEn عضو شويد.

نظر شما دراین‌باره چیست؟

لطفا در این بخش تنها نظر خود را در رابطه با موضوع فوق ارسال بفرمایید. به منظور افزایش کیفیت محتوا، نظرات ارسالی خارج از موضوع این مقاله، تایید نمی‌شوند.

لطفا سوالات خود را در بخش پاورلند ارسال بفرمایید. در آنجا تمامی مهندسین برق پاسخگوی شما خواهند بود.

ما در تیم تولید محتوای PowerEn، سخت در تلاش هستیم تا بهترین مقالات و کتب آموزشی در زمینه مهندسی برق را برای شما فراهم نماییم، امیدواریم بتوانیم هرچند کوچک به شما کمکی کرده باشیم، سرپرست تیم سام هنرور.
همراه ما باشید در پیـج اینستـاگرام پیـج اینستـاگـرام

دوره جامع PLC

آموزش پی ال سی

آموزش ۰ تا ۱۰۰ PLC

در دوره آموزش پی‌ال‌سی شما تنها با PLC کار نخواهید کرد! بلکه درکنار آن آموزش HMI، PID، درایو، سرو، انکودر، شبکه‌های صنعتی و ده‌ها مورد دیگر نیز خواهد بود.

“همه و همه تنها در یــک دوره جــامع”

پیشنهاد ویژه PLC
اگر می‌خواهید در کمتر از ۱ ماه متخصص PLC شوید توصیه می‌کنیم این دوره خاص را از دست ندهید آموزش PLC
بستن

امیدواریم از خواندن این پست لذت برده باشید

x

اگر می‌خواهید در کمتر از ۱ ماه متخصص PLC شوید توصیه می‌کنیم این دوره خاص را از دست ندهید

آموزش PLC

اطلاع رسانی با ایمیل
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments

دانلود آنی

برای دانلود، لطفا ایمیل خود را وارد نمایید