0
0 دیدگاه

با سلام ، در دوره DIGSILENT ثبت نام کردم الان متاسفانه نمی توانم نرم افزار را نصب کنم. لپ تاپ اپل دارم که بر روی آن ویندوز 10 Pro نصب کردم متاسفانه چندین نوبت نسبت به نصب نرم افزار DIGSILENT که از سایت POWEREN.IR دانلود کرده بودم اقدام کردم اما هر نوبت در مرحله نصب Sentinel Runtime setup لپ تاپ Restart می شود و پیامی که در فیلم دوم توضیح دادم بر روی صفحه لپ تاپ ظاهر می شود.

از هر دو مرحله حین نصب نرم افزار و پیامی که بلافاصله قبل از restat دستگاه ظاهر می شود فیلم گرفتم و براتون در کانال تلگرامی  PowerEn Support ارسال کردم که اعلام کردند می بایست مشکلم را در این قسمت مطرح کنم.

اسم پیام:
Resolving blue Screen errors in windows.