مهاجرت از نوع کاری و کاملا رایگان!

می‌دونستی با PLC به‌راحتی می‌تونی مهاجرت کنی!

نتایج + آموزش

کتاب مدارات کاربردی تابلو برق

کتاب مدارات کاربردی تابلو برق

خیلی از افراد تصور می کنند که مدارات در زمینه تابلو برق و یا حتی برق کشی ساختمان ساده و مشخص هستند، در صورتی که اگر تخصصی به این موضوع نگاه کنید به تعداد زیادی مدار متنوع برخواهید خورد که در نوع خود و از دید کاربردی بسیار خاص هستند.

در کتاب مدارات کاربردی تابلو برق برای شما عزیزان حدود 34 مدار به همراه توضیحات قرار داده شده است که تعداد زیادی از آنها در ساختمان ها استفاده می شوند.

شاید به صورت خاص نتوان نام کتاب را بروی این مجموعه قرار داد ولی مطالب ارزشمندی گردآوری شده است که متاسفانه نام تهیه کننده این مجموعه مشخص نمی باشد.

چرا وب سایت PowerEn اخیرا در زمینه ساختمان های مسکونی مطالب خاص منتشر می کند؟

دقت داشته باشید که در سال های اخیر ساختمان های مسکونی یکی از منابع بسیار خوب برای کسب درآمد در زمینه برق خواهند بود و از این پس شاهد حضور خانه های هوشمند در کشور خواهیم بود که این خانه ها با توجه به دانش پایه تکنسین ها امکان راه اندازی به صوت حرفه ای را ندارند و باید حتما در کنار آنها یک مهندس برق حضور داشته باشد و یا خود تکنسین مربوطه دانش تخصصی خود را به روز نگه دارد و در این زمینه به مطالعه بپردازد.

با توجه به این مسائل؛ اطلاع رسانی و گسترش دانش در این زمینه را شروع کرده ایم به امید کسب موفقیت شما عزیزان در این حوزه خاص.

پسورد : www.poweren.ir

راستی! برای دريافت مطالب جديد در پیج اینستاگرم PowreEn عضو شويد.

نظر شما دراین‌باره چیست؟

لطفا در این بخش تنها نظر خود را در رابطه با موضوع فوق ارسال بفرمایید. به منظور افزایش کیفیت محتوا، نظرات ارسالی خارج از موضوع این مقاله، تایید نمی‌شوند.

لطفا سوالات خود را در بخش پاورلند ارسال بفرمایید. در آنجا تمامی مهندسین برق پاسخگوی شما خواهند بود.

ما در تیم تولید محتوای PowerEn، سخت در تلاش هستیم تا بهترین مقالات و کتب آموزشی در زمینه مهندسی برق را برای شما فراهم نماییم، امیدواریم بتوانیم هرچند کوچک به شما کمکی کرده باشیم، سرپرست تیم سام هنرور.
همراه ما باشید در پیـج اینستـاگرام پیـج اینستـاگـرام

دوره جامع PLC

آموزش پی ال سی

آموزش ۰ تا ۱۰۰ PLC

در دوره آموزش پی‌ال‌سی شما تنها با PLC کار نخواهید کرد! بلکه درکنار آن آموزش HMI، PID، درایو، سرو، انکودر، شبکه‌های صنعتی و ده‌ها مورد دیگر نیز خواهد بود.

“همه و همه تنها در یــک دوره جــامع”

پیشنهاد ویژه PLC
اگر می‌خواهید در کمتر از ۱ ماه متخصص PLC شوید توصیه می‌کنیم این دوره خاص را از دست ندهید آموزش PLC
بستن

امیدواریم از خواندن این پست لذت برده باشید

x

اگر می‌خواهید در کمتر از ۱ ماه متخصص PLC شوید توصیه می‌کنیم این دوره خاص را از دست ندهید

آموزش PLC

اطلاع رسانی با ایمیل
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments

دانلود آنی

برای دانلود، لطفا ایمیل خود را وارد نمایید