مهاجرت از نوع کاری و کاملا رایگان!

می‌دونستی با PLC به‌راحتی می‌تونی مهاجرت کنی!

نتایج + آموزش

کتاب سلول های خورشیدی (en)

کتاب سلول های خورشیدی

آینده ازآن نیروگاه های پاک است و این آینده آنچنان هم که باید دور نیست! زمانی که شما این مطلب را می خوانید حتی اگر همین امروز باشد باز شاهد تغییرات شدید آب و هوایی (Climate Change) هستیم که سبب شده به صورت کلی اکوسیستم طبیعت دچار بی نظمی شود.

این تغییرات زنگ خطر بسیار جدی برای جلوگیری استفاده از سوخت های فسیلی می باشد از طرفی دیگر اگر خوشبینانه به قضیه نگاه کنیم منابع فسیلی نیز به زودی به اتمام خواهند رسید.

ذخایر نفت عربستان که در تاریخ 06/11/2018 جهت ورود به بورس آمریکا اعلام شد؛ 87600000000 بشکه می باشد. (دقیق ترین آمار از ذخایر نفتی عربستان تاکنون) این کشور درحال حاضر روزانه 3 میلیون بشکه نفت استخراج می کند. اگر این کشور استخراج خود را افزایش ندهد که دور از انتظار است حداکثر 80 سال دیگر نفت این کشور به اتمام خواهد رسید!.

با توجه به اینکه غول های نفتی دنیا در کمتر از 90 سال آینده به انتهای عمر خود نزدیک می شوند احساس نیاز به انرژی های تجدید پذیر به شدت حس می شود.

اگر نگاهی به مقالات چاپ شده در زمینه نگرانی های تغییرات آب و هوایی بیاندازید مانند این است که؛ انسان ها خنجری به شدت تیز را بروی گردن زمین فشار می دهند و متاسفانه هر سال که می گذرد این فشار نیز بیشتر می شود.

در این میان نیروی بی پایان خورشید گزینه شماره یک برای تحقیقات تولید انرژی می باشد و باید باتوجه به سرعت بالای پیشرفت در سلول های خورشیدی منتظر خبر تولید نسل جدید این سلول ها با ظرفیت تولید چندبرابر نسل قبلی باشیم.

در ادامه برای شما دو کتاب از بهترین های سلول های خورشیدی را قرار داده ایم؛

کتاب انرژی خورشیدی – باکسول

تمرکز در این کتاب (Solar Electricity Handbook – 2017 Edition: A Simple Practical Guide to Solar Energy – Designing and Installing Photovoltaic Solar Electric Systems) بر؛ آشنایی، طراحی و نصب پنل های PV می باشد، این کتاب برای دوستانی که رشته آنها برق نمی باشد نیز می تواند مفید باشد، توجه داشته باشید این کتاب در 212 صفحه و به زبان انگلیسی نوشته شده است.

کتاب سلول های خورشیدی – مارتین

اگر شما در زمینه تحلیل سلول های خورشیدی علاقمند هستید می توانید از کتاب سلول های خورشیدی (Solar Cells : Operating Principles, Technology and System Applications) اثر مارتین استفاده نمایید، این کتاب کاملا به زبان انگلیسی می باشد و به دلیل شهرت نویسنده آن یکی از مرجع های یادگیری در حوزه بررسی و تحلیل سلول های خورشیدی در جهان می باشد.

کتاب سلول های خورشیدی مارتین در 144 صفحه به بصورت تخصصی به شرح عملکرد سلول های خورشیدی می پردازد.

پسورد : www.poweren.ir

راستی! برای دريافت مطالب جديد در پیج اینستاگرم PowreEn عضو شويد.

نظر شما دراین‌باره چیست؟

لطفا در این بخش تنها نظر خود را در رابطه با موضوع فوق ارسال بفرمایید. به منظور افزایش کیفیت محتوا، نظرات ارسالی خارج از موضوع این مقاله، تایید نمی‌شوند.

لطفا سوالات خود را در بخش پاورلند ارسال بفرمایید. در آنجا تمامی مهندسین برق پاسخگوی شما خواهند بود.

ما در تیم تولید محتوای PowerEn، سخت در تلاش هستیم تا بهترین مقالات و کتب آموزشی در زمینه مهندسی برق را برای شما فراهم نماییم، امیدواریم بتوانیم هرچند کوچک به شما کمکی کرده باشیم، سرپرست تیم سام هنرور.
همراه ما باشید در پیـج اینستـاگرام پیـج اینستـاگـرام

دوره جامع PLC

آموزش پی ال سی

آموزش ۰ تا ۱۰۰ PLC

در دوره آموزش پی‌ال‌سی شما تنها با PLC کار نخواهید کرد! بلکه درکنار آن آموزش HMI، PID، درایو، سرو، انکودر، شبکه‌های صنعتی و ده‌ها مورد دیگر نیز خواهد بود.

“همه و همه تنها در یــک دوره جــامع”

پیشنهاد ویژه PLC
اگر می‌خواهید در کمتر از ۱ ماه متخصص PLC شوید توصیه می‌کنیم این دوره خاص را از دست ندهید آموزش PLC
بستن

امیدواریم از خواندن این پست لذت برده باشید

x

اگر می‌خواهید در کمتر از ۱ ماه متخصص PLC شوید توصیه می‌کنیم این دوره خاص را از دست ندهید

آموزش PLC

اطلاع رسانی با ایمیل
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments

دانلود آنی

برای دانلود، لطفا ایمیل خود را وارد نمایید