مهاجرت از نوع کاری و کاملا رایگان!

می‌دونستی با PLC به‌راحتی می‌تونی مهاجرت کنی!

نتایج + آموزش

کتاب الکترومغناطیس مهندسی – مهدی مظهری

کتاب الکترومغناطیس مهندسی - مهدی مظهری

در کتاب “الکترومغناطیس مهندسی: تئوری، کاربردها و روش حل مسئله” شما به صورت جامع با مبانی الکترومغناطیس آشنا خواهید شد و در ادامه با حل سوالات طرح شده توانایی خود را در زمینه محاسبات علمی این واحد درسی ارتقا خواهید بخشید.

البته باید در نظر داشت که نویسنده این کتاب دید کنکوری نیز به مباحث داشته است و به همین دلیل در عنوان کتاب از حضور سوالات کنکور کارشناسی ارشد سال های 80 و 94 یاد کرده است.

از ویژگی های خوب این کتاب می توان به یادگیری مباحث در زمان کوتاه اشاره نمود که مسلما این ویژگی مثبت از سبک نوشتاری کنکوری برآمده است. این کتاب حاوی 585 صفحه می باشد که سبب شده سرفصل های مصوب وزارت علوم را بخوبی پوشش دهد.

روند آموزش در کتاب به چه صورت می باشد؟

نگارنده با این هدف و به منظور رفع دغدغۀ دانشجویان اقدام به تالیف کتاب حاضر نموده است. و به منظور همراه ساختن خواننده با نگارنده، در این مجموعه از زبان اول شخص جمع با شما صحبت میشود.

در هر قسمت، ابتدا هدف از بیان آن بخش ذکر میگردد؛ سپس با تشریح ساده درس، مثالهایی هدفدار ارائه میشوند. در ضمنِ درس و به منظور رفع پرسشهایی که ممکن است برای خواننده پیش آید، مراحل کار به صورت سوال و جواب تشریح میشوند. پس از ذکر درسِ هر قسمت، مثالهای مناسب با موضوع ارائه میگردند. معمولاً قبل از هر مثال، دلیل ذکر این مثال و نکتۀ انحرافی موجود در آن نیز بیان میشود. به منظور تکرار بیشتر، پس از هر مثال، تمرین مشابهی ذکر شده است. کلیۀ مثالها و تمرینها هدفمند بوده و از مراجع معتبر و سوالات آزمون کارشناسی ارشد رشته های برق، فیزیک و هستهای انتخاب شده اند. به منظور حفظ امانتداری و ایجاد سهولت برای خواننده، جهت مراجعات احتمالی، مرجع مورد استفاده نیز ذکر شده است. در پایان هر فصل مسائل تکمیلی گنجانده شده اند. پاسخگویی به این مسائل نیازمند تسلط کامل بر مطالب و مثالهای ذکر شده در ضمن هر فصل است.

با توجه به اینکه پدیده های الکترومغناطیسی، ساختاری فیزیکی دارند، لذا به منظور آشنایی بیشتر با مفهوم این کمیات در ضمن کتاب پرسشهایی نیز طرح شده اند. از طرفی برای نشان دادن کاربردهای الکترومغناطیس در صنعت نیز مثالهایی آورده شده تا خواننده تلفیق مطالب تئوری و عملی را لمس کند. به همین دلیل نیز بخشی از عنوان کتاب را کاربردهای الکترومغناطیس تشکیل داده است. اگر چه این بخش بسیار کمتر از حجم اولیه مطالب مد نظر نگارنده است ولی با توجه به مشکل حجم صفحات و چاپ، قابل قبول است.

نویسنده کتاب دکتر سید مهدی مظهری می باشد، ایشان مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه بیرجند دریافت نموده اند و در ادامه، مقطع کارشناسی ارشد را در دانشگاه تهران در سال 1391 به اتمام رسانده اند و پس از آن در دانشگاه امیرکبیر موفق به اخذ مدرک دکترا از این دانشگاه گردیده اند و در حال حاضر نیز تحقیقات خود را برای فوق دکتری در دانشگاه Saskatchewan کانادا در حال انجام می باشند.

رزومه دکتر مظهری به عنوان یک نویسنده به قدر کافی قابل توجه می باشد و این مورد می تواند باعث رضایت خاطر خواننده کتاب گردد.

پسورد : www.poweren.ir

راستی! برای دريافت مطالب جديد در پیج اینستاگرم PowreEn عضو شويد.

نظر شما دراین‌باره چیست؟

لطفا در این بخش تنها نظر خود را در رابطه با موضوع فوق ارسال بفرمایید. به منظور افزایش کیفیت محتوا، نظرات ارسالی خارج از موضوع این مقاله، تایید نمی‌شوند.

لطفا سوالات خود را در بخش پاورلند ارسال بفرمایید. در آنجا تمامی مهندسین برق پاسخگوی شما خواهند بود.

ما در تیم تولید محتوای PowerEn، سخت در تلاش هستیم تا بهترین مقالات و کتب آموزشی در زمینه مهندسی برق را برای شما فراهم نماییم، امیدواریم بتوانیم هرچند کوچک به شما کمکی کرده باشیم، سرپرست تیم سام هنرور.
همراه ما باشید در پیـج اینستـاگرام پیـج اینستـاگـرام

دوره جامع PLC

آموزش پی ال سی

آموزش ۰ تا ۱۰۰ PLC

در دوره آموزش پی‌ال‌سی شما تنها با PLC کار نخواهید کرد! بلکه درکنار آن آموزش HMI، PID، درایو، سرو، انکودر، شبکه‌های صنعتی و ده‌ها مورد دیگر نیز خواهد بود.

“همه و همه تنها در یــک دوره جــامع”

پیشنهاد ویژه PLC
اگر می‌خواهید در کمتر از ۱ ماه متخصص PLC شوید توصیه می‌کنیم این دوره خاص را از دست ندهید آموزش PLC
بستن

امیدواریم از خواندن این پست لذت برده باشید

x

اگر می‌خواهید در کمتر از ۱ ماه متخصص PLC شوید توصیه می‌کنیم این دوره خاص را از دست ندهید

آموزش PLC

اطلاع رسانی با ایمیل
اطلاع از
9 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین محبوب‌ترین
Inline Feedbacks
View all comments
رضا
1 ماه پیش

عالی هست این کتاب؛ ممنون

گرایش رشته تحصیلی
قدرت
گمنام
3 سال پیش

سلام پاسخنامه نداره ؟

سارا همتی
Reply to  گمنام
3 سال پیش

سلام
همین هست فقط

جبار
3 سال پیش

بسیار عالی . ممنون از شما

سارا همتی
Reply to  جبار
3 سال پیش

موفق باشید

فرزاد
5 سال پیش

من نمی دونستم این کتاب متنش تو اینترنت هست. هفته پیش 20 تومن پول دادم تو انقلاب خریدمش ):

گرایش رشته تحصیلی
قدرت
مهندس سیاه تیری
Reply to  فرزاد
5 سال پیش

این کتاب توسط شخص دکتر مظهری از خارج از کشور برای ما ایمیل شده و از بابت کپی رایت خیالتون راحت باشه

ارس
5 سال پیش

سپاس
عالی بود عالی

مهندس سیاه تیری
Reply to  ارس
5 سال پیش

سلام
موفق باشید

دانلود آنی

برای دانلود، لطفا ایمیل خود را وارد نمایید