مهاجرت از نوع کاری و کاملا رایگان!

می‌دونستی با PLC به‌راحتی می‌تونی مهاجرت کنی!

نتایج + آموزش

کتاب آموزش PLC) Omron – PLC امرن)

کتاب آموزش PLC Omron – (PLC امرن)

در دنیای پررقابت امروز؛ كارآمد بودن، انعطاف پذیری و همچنین مقرون به صـرفه بـودن از لحـاظ اقتصـادی از جمله مواردی است كه باعث می شود تولیدكنندگان بتوانند در عرصـه رقابـت پـا برجـا بـاقی بماننـد. شـركت PNSPO نیز با در نظر گرفتن این فاكتورها سعی بر آن داشته كه با ارائه محصـولاتی بـا عملكـرد سـاده ولـی سریع، مطمئن و انعطاف پذیر یكی از تولید كنندگان معتبر و اصلی در زمینه تولید كنترل كننده های PLC باشد.

پیشنهاد ویژه

به شما پیشنهاد می کنیم حتما از آموزش 0 تا 100 PLC (جامع ترین آموزش PLC زیمنس) دیدن نمایید.

آموزش صفر تا صد PLC

در این کتاب سعی شده كه شرح واضـح و كـاربردی دربـاره سـخت افـزار و نـرم افـزار و همچنـین كاربردهای PLC ساخت شركت ،PNSPO ارائه شود.

PLC OmronOmron PLC

پی ال سی Omron نیز توانسته با استفاده از خلاء قیمت گذاری ارزان سهمی از بازار را ازآن خود نماید، هرچند که این سهم قابل قیاس با شرکت های مطرحی همچون زیمنس آلمان نیست ولی به هرحال PLC امرون نیز مشتریان خاص خود را دارد.

شرکت Omron ژاپن

شرکت امرن ژاپن یکی از شرکتهای پیشرو در زمینه تولید محصولات اتوماسیون صنعتی است که سابقه فعالیت آن به سال 1933 بر می گردد . دامنه وسیع محصولات این شرکت شامل؛ انواع کنترلرهای PLC، مانیتور های صنعتی HMI، ثبت کننده اطلاعات DATA LOGGER، کامپیوتر های صنعتی IPC، بخش وسیع و متنوعی از سنسورهای صنعتی، اینورتر و سروموتور، تجهیزات شبکه و … می باشد. PLC OMRON یکی از انواع برجسته کنترل کننده های منطقی برنامه پذیر برگرفته شده از الن برادلی و سیستم ساده شده american base می باشد که توانسته همپای PLC ها مطرح دنیا مانند سری S7 زیمنس حرفی برای گفتن داشته باشد.

در ادامه برای شما عزیزان دو کتاب آموزش مقدماتی و پیشرفته کار با PLC امرن که به ترتیب حاوی 99 و 181 صفحه می باشند را قرار داده ایم.

راستی! برای دريافت مطالب جديد در پیج اینستاگرم PowreEn عضو شويد.

نظر شما دراین‌باره چیست؟

لطفا در این بخش تنها نظر خود را در رابطه با موضوع فوق ارسال بفرمایید. به منظور افزایش کیفیت محتوا، نظرات ارسالی خارج از موضوع این مقاله، تایید نمی‌شوند.

لطفا سوالات خود را در بخش پاورلند ارسال بفرمایید. در آنجا تمامی مهندسین برق پاسخگوی شما خواهند بود.

ما در تیم تولید محتوای PowerEn، سخت در تلاش هستیم تا بهترین مقالات و کتب آموزشی در زمینه مهندسی برق را برای شما فراهم نماییم، امیدواریم بتوانیم هرچند کوچک به شما کمکی کرده باشیم، سرپرست تیم سام هنرور.
همراه ما باشید در پیـج اینستـاگرام پیـج اینستـاگـرام

دوره جامع PLC

آموزش پی ال سی

آموزش ۰ تا ۱۰۰ PLC

در دوره آموزش پی‌ال‌سی شما تنها با PLC کار نخواهید کرد! بلکه درکنار آن آموزش HMI، PID، درایو، سرو، انکودر، شبکه‌های صنعتی و ده‌ها مورد دیگر نیز خواهد بود.

“همه و همه تنها در یــک دوره جــامع”

پیشنهاد ویژه PLC
اگر می‌خواهید در کمتر از ۱ ماه متخصص PLC شوید توصیه می‌کنیم این دوره خاص را از دست ندهید آموزش PLC
بستن

امیدواریم از خواندن این پست لذت برده باشید

x

اگر می‌خواهید در کمتر از ۱ ماه متخصص PLC شوید توصیه می‌کنیم این دوره خاص را از دست ندهید

آموزش PLC

اطلاع رسانی با ایمیل
اطلاع از
2 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین محبوب‌ترین
Inline Feedbacks
View all comments
فتحی
2 سال پیش

درود بر شما
سپاس بی پایان برای به اشتراک گذاشتن فایلهای آموزسی

گرایش رشته تحصیلی
کنترل
سارا همتی
Reply to  فتحی
2 سال پیش

موفق باشید

دانلود آنی

برای دانلود، لطفا ایمیل خود را وارد نمایید