پایان نامه هایی کاملا رایگان

پایان نامه هایی کاملا رایگان

متاسفانه تعداد بسیار زیادی از پایان نامه‌های ارزشمند دانشجویان در کتابخانه‌های دانشگاه‌ها که عمدتا نیز از هم منفصل می‌باشند خاک می‌خورند.

داستانی اسف‌بار…

اگر شما در دانشگاه X در تهران مشغول به تحصیل باشید و بخواهید در مورد پایان نامه‌ای خاص به دانشگاه Y مراجعه نمایید به احتمال زیاد به شما اجازه استفاده از پایان‌های دانشگاه Y داده نخواهد شد و معمولا از شما نامه‌ای رسمی جهت استفاده از کتابخانه مذکور درخواست می‌شود.

داستان زمانی غم انگیزتر می‌شود که شما تنها در کتابخانه امکان مطالعه پایان نامه را دارید و به هیچ عنوان نسخه PDF پایان نامه جهت انجام امور تحقیقاتی به شما داده نمی شود.

هر دانشگاه از یک سیستم خاص برای کتابخانه بهره می‌گیرد و همین موضوع پیچیدگی کار را دوچندان کرده است

مطالعه‌ای بسیار دشوار…

یکی از موارد خسته کننده خواندن یک پایان نامه با بیش از 120 صفحه می‌باشد، پایان نامه‌ای که تنها به شما اجازه یادداشت برداری داده می‌شود و قطعا تهیه عکس نیز جرم محسوب می‌گردد!.

قبرستان پایان نامه‌ها…

متاسفانه دانشگاه‌ها تبدیل به یک قبرستان بزرگ تحقیقاتی شده اند، ‌اینجا سوال پیش می‌آید؛

هدف از نگارش یک پایان نامه آن هم در طول 6 ماه که تمام زندگی دانشجو را تحت شعاع قرار می‌دهد چیست؟

اگر ‌این پایان نامه‌ها در اختیار سایر دانشجویان قرار نگیرد چه کاربرد دیگری دارند؟

برای مطالعه عمیق یک پایان نامه تنها چند ساعت آن هم در وقت اداری کافیست!؟

پایان نامه‌هایی که بعضا تحلیل‌های کامپیوتری داشته و هر صفحه آن شاید ساعت‌ها تحلیل در دل خود داشته باشد.

با توجه به انبوه نرم افزارهای مهندسی، استفاده موثر از یک پایان نامه به همراه سرچ و جستجوی لحظه‌ای در اینترنت امکان پذیر خواهد بود که ساعات محدود کتابخانه جوابگوی این امر نیست

بزرگترین تدبیر وزارت علوم بی تدبیرست…

بله متاسفانه سال‌های زیادی گذشته و همچنان این سیستم قرار نیست درست شود، سیستمی که در آن دانشجو به صورت پیش فرض به چشم یک سارق علمی دیده می‌شود نه یک محقق.

نسخه خارجی این داستان…

در سایر کشورها پایان نامه‌ها به راحتی و در نسخه‌های کامپیوتری بدون هیچ گونه چشم داشتی در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرند این داستان به قدری فراگیر است که دانشجویان خارجی نیز بدون مجوز خاصی شامل آن می‌شوند.

دانشجویان چه باید بکنند…

اگر از یک پایان نامه در تحقیقات خود و یا حتی در پایان نامه خود استفاده می‌کنید، در قسمت منابع حتما “نام پایان نامه” و “نویسنده” آن را ذکر نمایید.

با‌این کار قدمی بسیار ارزشمند در استفاده از منابع تحقیقاتی به زبان فارسی برداشته‌اید و قطعا سایرین نیز در حق زحمات شما همانند شما رفتار خواهند کرد …

ما به عنوان یک رسانه…

PowerEn از این به بعد سعی دارد که میزبان پایان نامه‌های ارزشمند شما باشد، تا بتوانیم به کمک یکدیگر و با ارائه رایگان پایان نامه‌ها، شبکه‌ای کاملا مجازی فراهم آورده و در این شبکه سطح عملی کشور را به نقطه‌ای جدید برسانیم، اتفاقی که اگر از امروز باهم شروع کنیم چند سال بعد، دیگران قطعا به نیکی از ما یاد خواهند کرد.

به ما ملحق شوید!

اگر شما پایان نامه‌ای در اختیار دارید با افتخار ما میزبان آن خواهیم بود و قطعا گسترش علم و مهربانی، در زندگی ما تاثیر مثبتی خواهد داشت که خیلی زود مجددا به ما برگشت داده خواهد شد…

نظر شما دراین‌باره چیست؟

لطفا در این بخش تنها نظر خود را در رابطه با موضوع فوق ارسال بفرمایید. به منظور افزایش کیفیت محتوا، نظرات ارسالی خارج از موضوع این مقاله، تایید نمی‌شوند.

لطفا سوالات خود را در بخش پاورلند ارسال بفرمایید. در آنجا تمامی مهندسین برق پاسخگوی شما خواهند بود.

دوره جامع PLC

آموزش پی ال سی

آموزش ۰ تا ۱۰۰ PLC

در دوره آموزش پی‌ال‌سی شما تنها با PLC کار نخواهید کرد! بلکه درکنار آن آموزش HMI، PID، درایو، سرو، انکودر، شبکه‌های صنعتی و ده‌ها مورد دیگر نیز خواهد بود.

“همه و همه تنها در یــک دوره جــامع”

اطلاع رسانی با ایمیل
اطلاع از
2 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین محبوب‌ترین
Inline Feedbacks
View all comments
REZA NADIEBAD
2 سال پیش

عالی

گرایش رشته تحصیلی
قدرت, کنترل
محمد
4 سال پیش

سلام
خیلی خوب و جالب
نگاه پیش جامعه علمی کشور به دانشجو به عنوان یک «سارق»!
چه اشکالی داره حالا یه مطالبی از اینترنت برداشته بشه یا از سایر پایان نامه ها. مهم مطالعه و افزایش بار علمی جامعه و مفید بودن این پایان‌نامه ها می باشد.
متشکرم از مقاله بسیار مفیدتون

گرایش رشته تحصیلی
الکترونیک

دانلود آنی

برای دانلود، لطفا ایمیل خود را وارد نمایید