مهاجرت از نوع کاری و کاملا رایگان!

می‌دونستی با PLC به‌راحتی می‌تونی مهاجرت کنی!

نتایج + آموزش

پادکست 3: 10 دلیل که باید برای کارشناسی ارشد ثبت نام کنیم

10 دلیل که باید برای کارشناسی ارشد ثبت نام کنیم

در این پادکست به بررسی دلایل ثبت نام در کارشناسی ارشد می پردازیم و 10 دلیل را ذکر خواهیم کرد که شما را ترقیب به خواندن در مقطع ارشد خواهد کرد، در این پادکست سعی کرده ایم دلایل به گونه ای انتخاب شوند که برای همه از جمله دختر و پسر صادق بوده و در نهایت تمام جنبه های کاری، اجتماعی، تحصیلی، فردی و … را نیز پوشش داده شود.

توجه داشته باشید انتخاب اینکه شما ادامه تحصیل بدهید یا خیر در نهایت به تصمیم خودتان وابسته است و مسلما به هیچ عنوان کسی نمی تواند بهترین توصیه را در این مورد به شما ارائه دهد، البته عجله نکنید زیرا در پست دیگری به بررسی 10 دلیل که نباید در کارشناسی ارشد ثبت نام نماییم خواهیم پرداخت.

به صورت کلی در نظر داشته باشید که تصمیم امروز شما در سرنوشت شما بسیار تاثیرگذار خواد بود و هیچوقت تصور نکنید دو سال زمان کوتاهیست و می توانید به راحتی از کنار آن بگذرید.

1415866183_Internet_Download_Manager     دانلود مستقیم پادکست 3: 10 دلیل که باید برای کارشناسی ارشد ثبت نام کنیم | با حجم 5 مگابایت 

راستی! برای دريافت مطالب جديد در پیج اینستاگرم PowreEn عضو شويد.

نظر شما دراین‌باره چیست؟

لطفا در این بخش تنها نظر خود را در رابطه با موضوع فوق ارسال بفرمایید. به منظور افزایش کیفیت محتوا، نظرات ارسالی خارج از موضوع این مقاله، تایید نمی‌شوند.

لطفا سوالات خود را در بخش پاورلند ارسال بفرمایید. در آنجا تمامی مهندسین برق پاسخگوی شما خواهند بود.

گرایش مورد علاقه‌ام ماشین‌های الکتریکیه، به‌شدت به PLC و اتوماسیون علاقه دارم و دوست دارم عمده تایمم رو برای برنامه‌نویسی صنعتی بذارم - هدفم انتقال تمام دانش تخصصی هست که در طی سال‌ها فعالیت به‌صورت پروژه محور (برای شرکت‌ها و افراد) کسب کردم و واقعاً خوشحال می‌شم بتونم کمکتون کنم. تموم موفقیت‌های داشته و نداشتم رو مدیون کسی هستم که بدون هیچ چشم داشتی کنارم موند. دانش‌آموخته کارشناسی ارشد برق - قدرت (ماشین‌های الکتریکی و الکترونیک قدرت) - دانشگاه صنعتی خواجه‌نصیرالدین طوسی
همراه ما باشید در پیـج اینستـاگرام پیـج اینستـاگـرام

دوره جامع PLC

آموزش پی ال سی

آموزش ۰ تا ۱۰۰ PLC

در دوره آموزش پی‌ال‌سی شما تنها با PLC کار نخواهید کرد! بلکه درکنار آن آموزش HMI، PID، درایو، سرو، انکودر، شبکه‌های صنعتی و ده‌ها مورد دیگر نیز خواهد بود.

“همه و همه تنها در یــک دوره جــامع”

اطلاع رسانی با ایمیل
اطلاع از
6 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین محبوب‌ترین
Inline Feedbacks
View all comments
ابوالفضل
3 سال پیش

a.alefkhanii@gmail.com

گرایش رشته تحصیلی
قدرت
امیر
4 سال پیش

سلام،خسته نباشید،میخواستم بدانم که۱. واقعا استخدامی با ارشد حقوق بیشتری نسبت به استخدام لیسانس دارد،زیرا بعضی ها میگویند در شرکت های خصوصی لیسانس و ارشد باهم تفاوت ندارد،۲.میانگین حقوق و دریافتی استخدامی با مدرک ارشد برق قدرت در شرکت های خصوصی که در آگهی ها کارشناس برق بدون سابقه کار میخواهند چقدر است؟؟،۳.آیا تسلط بر مهارت های فنی و نرم افزارهای رشته قدرت و همچنین تابلو برق و plc میتواند مفید باشد،یعنی از هر مهارت بتوان جداگانه درآمد کسب کرد و همه سودمند باشند؟؟،یا اینکه صرفا تسلط بر یکی از مهارت های یاد شده کفایت میکند؟؟،باسپاس فراوان از راهنمایی های… بیشتر »

گرایش رشته تحصیلی
قدرت
امیر
Reply to  مهندس سیاه تیری
4 سال پیش

ممنون ،یه سوال اینکه آیا گرایش الک قدرت جدا و متفاوت با گرایش ماشین است،زیرا در کد رشته ها این دو را با هم مینویسند،و یه سوال دیگر اینکه آیا مثلاً مهارت بر plc میتواند یک پهن و امتیازمثبت در کنار نرم افزارهای قدرتی برای استخدام شرکت مپنا باشد،آیا plc در مپنا کاربرد دارد؟،با تشکر دوباره از شما

امیر
Reply to  امیر
4 سال پیش

ببخشید امکان داره راهنمایی کنید و جوابمو بدین،خیلی خیلی مهمه ،سپاس گزارم

دانلود آنی

برای دانلود، لطفا ایمیل خود را وارد نمایید