مهاجرت از نوع کاری و کاملا رایگان!

می‌دونستی با PLC به‌راحتی می‌تونی مهاجرت کنی!

نتایج + آموزش

مدارهای الکتریکی ویلیام هیت فارسی و انگلیسی

مدارهای الکتریکی ویلیام هیت فارسی و انگلیسی

مدارهای الکتریکی ویلیام هیت فارسی و انگلیسی (ترجه دکتر قدرت ا.. سپیده نام عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد)اگر دانشجوی رشته مهندسی برق باشید مطمئناً اولین کتابی که به شما معرفی می شود مدارهای الکتریکی ویلیام هیت است .این کتاب یک مرجع بسیار مفید برای یادگیری درس مدارهای الکتریکی می باشد که به زبانی ساده و گویا به بررسی مفاهیم جریان ، ولتاژ ، مقاومت و روابط آنها در مدارهای مختلف می پردازد.

کتاب مدارهای الکتریکی ویلیام هیت با داشتن مثال ها و تمرین های متنوع ، تدریس بسیار مناسب مباحث و ترتیب بسیار خوب اتخاذ شده به محبوب ترین کتاب در بین اساتید و دانشجویان تبدیل شده است.

مدارهای الکتریکی از به‌هم پیوستن المان‌های الکتریکی یا غیر فعال (مقاومت، خازن، سلف، لامپ، و …) یا المانهای الکترونیکی یا فعال (دیود، ترانزیستور، IC، و …) یا ترکیبی از آن دو بوجود می‌آید به طوری که حداقل یک مسیر بسته را ایجاد کنند و جریان الکتریکی بتواند در این مسیر بسته جاری شود.اگر عناصر تشکیل دهندهٔ مدار الکتریکی باشند، مدار الکتریکی نامیده می‌شود، و اگر عناصر الکتریکی و الکترونیکی باشند، مدار الکترونیکی است .در کنار این کتاب می توانید از جزوات؛ “جزوه مدارهای الکتریکی 2 استاد عیسی پور“، “کتاب مدار های الکتریکی پارسه 1 و 2“، “حل المسائل مدار الکتریکی ویلیام هیت” و “کتاب نظریه اساسی مدارها و شبکه ها همراه حل المسائل” استفاده نمایید.

     پسورد : www.poweren.ir

راستی! برای دريافت مطالب جديد در پیج اینستاگرم PowreEn عضو شويد.

نظر شما دراین‌باره چیست؟

لطفا در این بخش تنها نظر خود را در رابطه با موضوع فوق ارسال بفرمایید. به منظور افزایش کیفیت محتوا، نظرات ارسالی خارج از موضوع این مقاله، تایید نمی‌شوند.

لطفا سوالات خود را در بخش پاورلند ارسال بفرمایید. در آنجا تمامی مهندسین برق پاسخگوی شما خواهند بود.

ما در تیم تولید محتوای PowerEn، سخت در تلاش هستیم تا بهترین مقالات و کتب آموزشی در زمینه مهندسی برق را برای شما فراهم نماییم، امیدواریم بتوانیم هرچند کوچک به شما کمکی کرده باشیم، سرپرست تیم سام هنرور.
همراه ما باشید در پیـج اینستـاگرام پیـج اینستـاگـرام

دوره جامع PLC

آموزش پی ال سی

آموزش ۰ تا ۱۰۰ PLC

در دوره آموزش پی‌ال‌سی شما تنها با PLC کار نخواهید کرد! بلکه درکنار آن آموزش HMI، PID، درایو، سرو، انکودر، شبکه‌های صنعتی و ده‌ها مورد دیگر نیز خواهد بود.

“همه و همه تنها در یــک دوره جــامع”

پیشنهاد ویژه PLC
اگر می‌خواهید در کمتر از ۱ ماه متخصص PLC شوید توصیه می‌کنیم این دوره خاص را از دست ندهید آموزش PLC
بستن

امیدواریم از خواندن این پست لذت برده باشید

x

اگر می‌خواهید در کمتر از ۱ ماه متخصص PLC شوید توصیه می‌کنیم این دوره خاص را از دست ندهید

آموزش PLC

اطلاع رسانی با ایمیل
اطلاع از
6 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین محبوب‌ترین
Inline Feedbacks
View all comments
ممد ژنرال
3 سال پیش

چرا انقدر خوبه این سایت شما ؟؟

سارا همتی
Reply to  ممد ژنرال
3 سال پیش

محبت شما رو می رسونه

فرزان
6 سال پیش

سلام آقای مهندی من یک هفته پیش یه پروژه پروژه ثبت کرده بودم اما هیچ خبری نشد.نه تماسی گرفتن نمه ایمیلی، چطور می تونم پیگیری کنم

گرایش رشته تحصیلی
قدرت
مهندس سیاه تیری
Reply to  فرزان
6 سال پیش

سلام، یه خرده باید صبرکنید، من باز میدم قسمت پشتیبانی چک کنند، تعداد درخواست ها خیلی زیاد هست، ماهم دنبال کمیت نیست تعداد مشخصی را انجام میدیم ولی با کیفیت 100%

دانلود کتاب خارجی
6 سال پیش

سلام ممنون از سایت خوبتون

مهندس سیاه تیری
Reply to  دانلود کتاب خارجی
6 سال پیش

موفق باشید

دانلود آنی

برای دانلود، لطفا ایمیل خود را وارد نمایید