مهاجرت از نوع کاری و کاملا رایگان!

می‌دونستی با PLC به‌راحتی می‌تونی مهاجرت کنی!

نتایج + آموزش

جزوه کنترل خطی – زرآبادی

جزوه کنترل خطی – زرآبادی

کنترل خطی یکی از دروس خاص رشته برق می باشد که اگر در ابتدا به درستی توسط اساتید محترم آموزش داده نشود به راحتی می تواند سبب دل زدگی دانشجو شود، به همین دلیل تیم تولید محتوای PowerEn پیوسته سعی می کند در راستای فراگیری بهتر این واحد درسی مطالبی به صورت رایگان برای شما عزیزان تهیه نماید.

واحد درسی کنترل خطی

تحلیل و طراحی سیستم های کنترل خطی، از جمله مباحث پایه ای است که در رشته های مهندسی کنترل، مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی مکاترونیک و سایر زمینه های مرتبط، مطرح می شود و یکی از مولفه های مورد نیاز برای کار یک مهندس در محیط صنعتی است.

در درس «سیستم های کنترل خطی» (Linear Control Systems) به موضوع تحلیل سیستم های دینامیکی خطی و طراحی کنترل کننده برای این سیستم ها پرداخته می شود. روش هایی که در این درس مورد بررسی قرار می گیرند، روش های پایه ای و اساسی مهندسی کنترل هستند و پیش نیاز مهم سایر درس های رشته مهندسی کنترل محسوب می شوند.

بخش مهمی از کاربرد های صنعتی تئوری سیستم های کنترل، دقیقا ریشه در مباحث درس سیستم های کنترل خطی دارد و از این نظر، فهم دقیق و کامل این روش ها، در برقراری ارتباط با سیستم های کنترل صنعتی، بیشترین نقش را دارد.

درس «سیستم های کنترل خطی» در مقطع کارشناسی مهندسی برق و مکانیک به دانشجویان ارائه می شود و از جمله دروس مهمی است که در آزمون های ورودی به مقطع کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی، مطرح می شوند. تسلط بر این درس، علاوه بر ضرورتی که از نظر درسی در طول دوران تحصیل دارد، نقش بسیار مهمی را در موفقیت در آزمون های ورودی تحصیلات تکمیلی بر عهده دارد.

دکتر حسن زرآبادی یکی از مدرسین محترم دانشگاه های قزوین می باشد، با توجه به کیفیت مطالب ارائه شده در جزوه ایشان می توان به سطح خوب کلاس درس این استاد پی برد.

در جزوه کنترل خطی دکتر زرآبادی شما در 71 صفحه با مطالب اساسی و پایه این واحد درسی به همراه مثال های متعدد، آشنا خواهید شد.

فهرست جزوه کنترل خطی – زرآبادی:

  • مدل سازی سیستم های مکانیکی
  • پاسخ زمانی سیستم های کنترلی
  • پایداری سیستم های کنترل خطی
  • کنترل کننده ها

راستی! برای دريافت مطالب جديد در پیج اینستاگرم PowreEn عضو شويد.

نظر شما دراین‌باره چیست؟

لطفا در این بخش تنها نظر خود را در رابطه با موضوع فوق ارسال بفرمایید. به منظور افزایش کیفیت محتوا، نظرات ارسالی خارج از موضوع این مقاله، تایید نمی‌شوند.

لطفا سوالات خود را در بخش پاورلند ارسال بفرمایید. در آنجا تمامی مهندسین برق پاسخگوی شما خواهند بود.

ما در تیم تولید محتوای PowerEn، سخت در تلاش هستیم تا بهترین مقالات و کتب آموزشی در زمینه مهندسی برق را برای شما فراهم نماییم، امیدواریم بتوانیم هرچند کوچک به شما کمکی کرده باشیم، سرپرست تیم سام هنرور.
همراه ما باشید در پیـج اینستـاگرام پیـج اینستـاگـرام

دوره جامع PLC

آموزش پی ال سی

آموزش ۰ تا ۱۰۰ PLC

در دوره آموزش پی‌ال‌سی شما تنها با PLC کار نخواهید کرد! بلکه درکنار آن آموزش HMI، PID، درایو، سرو، انکودر، شبکه‌های صنعتی و ده‌ها مورد دیگر نیز خواهد بود.

“همه و همه تنها در یــک دوره جــامع”

پیشنهاد ویژه PLC
اگر می‌خواهید در کمتر از ۱ ماه متخصص PLC شوید توصیه می‌کنیم این دوره خاص را از دست ندهید آموزش PLC
بستن

امیدواریم از خواندن این پست لذت برده باشید

x

اگر می‌خواهید در کمتر از ۱ ماه متخصص PLC شوید توصیه می‌کنیم این دوره خاص را از دست ندهید

آموزش PLC

اطلاع رسانی با ایمیل
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments

دانلود آنی

برای دانلود، لطفا ایمیل خود را وارد نمایید