مهاجرت از نوع کاری و کاملا رایگان!

می‌دونستی با PLC به‌راحتی می‌تونی مهاجرت کنی!

نتایج + آموزش

جزوه الکترومغناطیس – شاهی

جزوه الکترومغناطیس - شاهی

الکترومغناطیس را می توان پایه ترین درس گرایش قدرت دانست چرا که تقریبا در تمام دوران لیسانس، کارشناسی ارشد و دکتری با این واحد درسی به نوعی سروکار خواهید داشت پس سعی کنید در همان ابتدای کار این درس را به صورت مفهومی(به هیچ وجه در این درس به دنبال حفظ کردن نباشید) آن را فرا گیرید تا در ادامه کار با چشمی باز بتوانید میدان های مغناطیسی را تجسم نمایید.

جزوه الکترومغناطیس دکتر شاهی یکی از جزوه های در دسترس در سطح اینترنت می باشد که از نقاط قوت آن می توان به؛ منظم بودن، خوش خط و تا حدودی جامع بودن اشاره نمود، این جزوه در سال 1387 توسط یکی از دانشجویان این استاد نوشته شده است که با وجود مشخص نبودن نام این فرد از ایشان تشکر می نماییم.

بسیاری از دانشجویان برق بخاطر حضور درس الکترومغناطیس در گرایش قدرت(از دید کاربردی) از این گرایش فرار می کنند در حالی به هیچ وجه اینگونه نیست و شما حتی یکبار هم از معادلات وحشتناک این درس استفاده نخواهید کرد!.

اگر به این صورت است که شما می فرمایید پس تاکیدتان بروی این درس چیست؟

شما تنها از چند اصل این درس در طول دوران تحصیل در گرایش قدرت استفاده خواهید کرد که بسیار هم ساده می باشند ولی در مقطع کارشناسی ارشد درک توزیع میدان مغناطیسی اهمیت پیدا می کند، پس از استاد خود بخواهید در این زمینه به صورت مفهومی با شما کار کند و باور کنید سایر قسمت ها آنچنان مهم نیستند!.

پسورد : www.poweren.ir

راستی! برای دريافت مطالب جديد در پیج اینستاگرم PowreEn عضو شويد.

نظر شما دراین‌باره چیست؟

لطفا در این بخش تنها نظر خود را در رابطه با موضوع فوق ارسال بفرمایید. به منظور افزایش کیفیت محتوا، نظرات ارسالی خارج از موضوع این مقاله، تایید نمی‌شوند.

لطفا سوالات خود را در بخش پاورلند ارسال بفرمایید. در آنجا تمامی مهندسین برق پاسخگوی شما خواهند بود.

ما در تیم تولید محتوای PowerEn، سخت در تلاش هستیم تا بهترین مقالات و کتب آموزشی در زمینه مهندسی برق را برای شما فراهم نماییم، امیدواریم بتوانیم هرچند کوچک به شما کمکی کرده باشیم، سرپرست تیم سام هنرور.
همراه ما باشید در پیـج اینستـاگرام پیـج اینستـاگـرام

دوره جامع PLC

آموزش پی ال سی

آموزش ۰ تا ۱۰۰ PLC

در دوره آموزش پی‌ال‌سی شما تنها با PLC کار نخواهید کرد! بلکه درکنار آن آموزش HMI، PID، درایو، سرو، انکودر، شبکه‌های صنعتی و ده‌ها مورد دیگر نیز خواهد بود.

“همه و همه تنها در یــک دوره جــامع”

پیشنهاد ویژه PLC
اگر می‌خواهید در کمتر از ۱ ماه متخصص PLC شوید توصیه می‌کنیم این دوره خاص را از دست ندهید آموزش PLC
بستن

امیدواریم از خواندن این پست لذت برده باشید

x

اگر می‌خواهید در کمتر از ۱ ماه متخصص PLC شوید توصیه می‌کنیم این دوره خاص را از دست ندهید

آموزش PLC

اطلاع رسانی با ایمیل
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments

دانلود آنی

برای دانلود، لطفا ایمیل خود را وارد نمایید