مهاجرت از نوع کاری و کاملا رایگان!

می‌دونستی با PLC به‌راحتی می‌تونی مهاجرت کنی!

نتایج + آموزش

آموزش جامع تعمیر تمام لوازم خانگی

آموزش جامع تعمیر تمام لوازم خانگی

شاید به عنوان یک مهندس برق هوس کردید دستی به سرو گوش وسایل خراب برقی منزل بکشید! یا شاید هم می خواهید خودی نشون بدید و یا به اعضای خانواده نشون بدید که یک مهندس چه ها که نمی تونه بکنه و یا اینکه به خانوم خونه اثبات کنید بهترین تصمیم عمرش ازدواج با یک مهندس بوده!! و یا بلعکس آقا بهترین تصمیم عمرش ازدواج با یک خانوم مهندس بوده(البته احتمال این گزینه در حد 1% هست).

به هر حال تصمیم رو گرفته اید ولی می ترسید یخچال، جاروبرقی، لباسشویی،مخلوط کن،آسیاب برقی و… رو باز کنید و به قول گفتنی “بمونید توش” و دست آخر وسیله باز شده رو با کلی پیچ ببرید بدید به تعمیر کار! و در واقع کاری کنید که دیگه خانومتون نذاره دست به سیاه و سفید بزنید(البته اینم از جهاتی خوبه ها!).

در هر حال اگر تا حالا وسیله ای را باز نکردید و با ساختمان آن آشنا نیستید بهتر است در ابتدای کار آن را باز نکنید و کمی دست نگه دارید تا اطلاعاتی در مورد وسیله مورد نظر کسب کنید(البته مهندس ها هیچ وقت اینطوری رفتار نمی کنند، مهندس باشید!!)

“پاور ای ان” امروز قراره یکی از جامع ترین آموزش های تعمیر وسایل خانگی را در اختیار شما قرار دهد که ممکن هست هیچ جا حتی در چند ماه کارآموزی در کارگاه هم یاد نگیرید، پس وقتشه بگم که با این آموزش دیگه هیچ نگرانی وجود ندارد در نظر داشته باشید بیشتر وسایل خانگی دارای موتور هایی الکتریکی نظیر “القایی، یونیورسال، دی سی و…” می باشند و در صورتی که به دنبال جزئیات بیشتر در مورد این موتورها هستید می توانید از “ مقاله موتورهای یونیورسال “، ” ماشین القایی چیست؟ ” و ” موتورهای خطی ” دیدن نمایید. با ” آموزش جامع تعمیر تمام لوازم خانگی ” می تونید به راحتی تمام وسایل زیر را با دقتی در حد یک تعمیر کار حرفه ای تعمیر و رفع عیب نمایید؛

  • آبمیوه گیری
  • آبگرمکن برقی
  • آبگرمکن مخزنی
  • اتو برقی
  • اجاق گاز
  • آسیاب برقی
  • بخاری برقی
  • بخاری گازی
  • پلوپز برقی
  • پنکه ها
  • جاروبرقی
  • چرخ گوشت
  • سشوار
  • سماور برقی
  • قطعات همزن
  • کولر آبی
  • کولر گازی
  • ماشین لباسشویی
  • همزن رو میزی
  • بخچال
  • موتور های الکتریکی

در ” آموزش جامع تعمیر تمام لوازم خانگی ” شما با تمام جزئیات ریز و درشت وسایل خانگی آشنا خواهید شد و سمت و سوی توضیحات کاملا در راستای تعمیر هست به نحوه ی که ابتدا عیب در نظر گرفته می شود و سپس راه حل آموزش داده می شود، در آموزش تعمیر لوازم منزل همه چیز از مدارات الکترونیکی تا ساده ترین قطعات وسایل مورد نظر با ترسیم شکل با وضوح کامل به نمایش درآمده اند و از لحاظ محتوا در حد بسیار خوب ارزیابی می گردد.

ویرایش اول:

در این ویرایش برای شما کتاب “تکنولوژى و کارگاه تعمیر لوازم خانگى” را به پست اضافه کرده ایم، کتاب تعمیر لوازم خانگی چاپ آموزش و پرورش (فنی حرفه ای) می باشد، در نظر داشته باشید که همواره کتاب های مقطع فنی حرفه ای به صورت حرفه ای نگارش می شوند تا علاوه بر خودخوان بودن جنبه عملی بالایی نیز داشته باشد به همین دلیل از لحاظ کیفیت این کتاب در سطح خوبی قرار می گیرد.

پسورد : www.poweren.ir

راستی! برای دريافت مطالب جديد در پیج اینستاگرم PowreEn عضو شويد.

نظر شما دراین‌باره چیست؟

لطفا در این بخش تنها نظر خود را در رابطه با موضوع فوق ارسال بفرمایید. به منظور افزایش کیفیت محتوا، نظرات ارسالی خارج از موضوع این مقاله، تایید نمی‌شوند.

لطفا سوالات خود را در بخش پاورلند ارسال بفرمایید. در آنجا تمامی مهندسین برق پاسخگوی شما خواهند بود.

ما در تیم تولید محتوای PowerEn، سخت در تلاش هستیم تا بهترین مقالات و کتب آموزشی در زمینه مهندسی برق را برای شما فراهم نماییم، امیدواریم بتوانیم هرچند کوچک به شما کمکی کرده باشیم، سرپرست تیم سام هنرور.
همراه ما باشید در پیـج اینستـاگرام پیـج اینستـاگـرام

دوره جامع PLC

آموزش پی ال سی

آموزش ۰ تا ۱۰۰ PLC

در دوره آموزش پی‌ال‌سی شما تنها با PLC کار نخواهید کرد! بلکه درکنار آن آموزش HMI، PID، درایو، سرو، انکودر، شبکه‌های صنعتی و ده‌ها مورد دیگر نیز خواهد بود.

“همه و همه تنها در یــک دوره جــامع”

پیشنهاد ویژه PLC
اگر می‌خواهید در کمتر از ۱ ماه متخصص PLC شوید توصیه می‌کنیم این دوره خاص را از دست ندهید آموزش PLC
بستن

امیدواریم از خواندن این پست لذت برده باشید

x

اگر می‌خواهید در کمتر از ۱ ماه متخصص PLC شوید توصیه می‌کنیم این دوره خاص را از دست ندهید

آموزش PLC

اطلاع رسانی با ایمیل
اطلاع از
13 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین محبوب‌ترین
Inline Feedbacks
View all comments
سیدمهدی
2 سال پیش

باسلام.چراعضویت من تکمیل نمیشه

سارا همتی
Reply to  سیدمهدی
2 سال پیش

با سلام
نیازی به ثبت نام نیست در صورت خرید هر دوره ای به صورت خودکار ثبت نام خواهید شد
(در هنگام وارد نمودن ایمیل www آن را قرار ندهید)

کالاتعمیر
4 سال پیش

مفید بود

علایی
5 سال پیش

سلام مهندس جان.ممنون و دست بوس شما هستم برای مطالب مفیدتون و نشر علم خودتون در راستای کمک به دیگران.علاقه و کار و تخصص من کلا در زمینه تعمیرات لوازم خانگی برق و الکترونیکه و میخوام کسب و کار کوچکی راه اندازی کنم مثلا تعمیرات لوازم خانگی اما علارغم توانایی بالای خودم در تعمیرات هر وسیله ای که در اون از برق استفاده میشه،نمیدونم گام نخست رو چطوری محکم بردارم و ادامه بدم.سن من 45سال هست و میخوام از تجربیات دوستان همکار در زمینه کار خودم کمک بگیرم.کوچکترین پاسخهارو به گوش جان میشنوم و ممنون هستم بتونید راهنمایی کنید.مغازه دیدم… بیشتر »

گرایش رشته تحصیلی
قدرت, الکترونیک, سایر
مهندس سیاه تیری
Reply to  علایی
5 سال پیش

سلام، ممنون برای شروع کسب و کار به خوبی تحقیق کنید، ببینید کسایی که در محله شما هستند از کار راضی هستند یا نه اگر کسی گفت خداروشکر یعنی عالیه، اگر گفت هی بد نیست متوسط به بالاست و … توصیه می کنم با هزینه بسیار کم شروع کنید و اصلا ریسک مالی نکنید و با رشد درامد دستگاه بخرید اگر سرمایه شروع خوبی دارید بیشتر روی پیدا کردن جای خوب تمرکز کنید تا تجهیز مغازه درکارتون درستی و صداقت رو درنظر بگیرید که به جز موارد انسانی بهترین روش در بیزینس هست کتاب های؛ اثر مرکب، موفقیت نا محدود… بیشتر »

بهرام
5 سال پیش

سلام
ممنون از بابت ارایه مطلب سودمندتان.

گرایش رشته تحصیلی
سایر
مهندس سیاه تیری
Reply to  بهرام
5 سال پیش

سلام
خواهش میکنم موفق باشید

صابری
5 سال پیش

سلام چرا کتابها پس از دانلود باز نمیشود

گرایش رشته تحصیلی
الکترونیک
مهندس سیاه تیری
Reply to  صابری
5 سال پیش

سلام
همه کتاب ها قبل از قرار گیری بروی سایت تست می شوند
توصیه می کنم نسخه جدیدید adobe reader را نصب نمایید

محمد
5 سال پیش

سلام مطلب خوبی بود

دانلود آنی

برای دانلود، لطفا ایمیل خود را وارد نمایید