نخستین نمایشگاه بین المللی توربین، ژنراتور و ماشین های دوار

نخستین نمایشگاه بین المللی توربین، ژنراتور و ماشین های دوار

سال هاست در حوزه برق بخصوص گرایش های قدرت، کنترل و الکترونیک صنعتی در کشور شاهد نمایشگاه و یا حداقل کنفرانس درست و حسابی نبوده ایم گویا امسال برای اولین بار این نیاز با توجه به سرمایه در گردش بسیار بالا در این صنایع دیده شده و دست اندرکاران بر آن شده اند برای آن یک نمایشگاه بین اللملی برپا نمایند.

خروجی این کار “نمایشگاه بین المللی توربین، ژنراتور و ماشین های دوار” می باشد که به دلیل بازار انبوه این حوزه با استقبال شرکت های خصوصی خارجی نیز همراه شده است، هر چند که سال اول هست و نباید انتظارات بیش از اندازه از آن داشت ولی برای شروع حرکت امیدوار کننده ای بوده و چه بسا شرکت های نوپای داخلی نیز بتوانند خودی نشان بدهند.

در این نمایشگاه شرکت های از کشورهای؛ ایتالیا، هلند، آلمان، انگلستان، ژاپن، بلژیک، تایوان و چین شرکت کرده اند که هرچند جزء کشورهای فعال این حوزه محسوب می شوند ولی همچنان جای خالی کشورهایی نظیر؛ آلمان، فرانسه، سوئد، دانمارک، کانادا که در حوزه انرژی های پاک در دنیا بسیار مطرح هستند پیداست.

پوشش زنده

PowerEn این رویداد را به فال نیک گرفته و سعی خواهد کرد در پیج اینستاگرام “پاور ای ان”، در یکی از روزهای برگزاری این نمایشگاه، به صورت زنده برای شما گزارش تهیه نماید.

حامیان مالی این رویداد: انجمن انرژی بادی ، پژوهشگاه نیرو، وزارت نیرو، سازمان صنایع هوایی کشوری، شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران، شرکت توربو کمپروسور نفت، گروه تابا، انجمن توربین های گازی هلند- آلمان و … می باشند.

وب سایت تدارک دیده شده برای این رویداد: ipgtec

نحوه دسترسی:

مکان این نمایشگاه “محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران” می باشد، برای بازدید از این رویداد کافیست طبق دو روش زیر اقدام نمایید؛

  1. با استفاده از مترو خود را به ایستگاه مترو “توحید” برسانید، سپس سوار اتوبوس در ایستگاه توحید شده(به سمت پارک وی) و 6 ایستگاه بعد، در ایستگاه “نمایشگاه” پیاده شوید، به سمت دیگر خیابان رفته و از نمایشگاه لذت ببرید.(پیشنهاد می شود).
  2. با استفاده از مترو خود را به ایستگاه مترو “تئاتر شهر” برسانید، سپس اتوبوس های خیابان ولیعصر به سمت شمال(پارک وی) را سوار شده و در نهایت در تقاطع پارک وی پیاده شوید(20 دقیقه)، در ادامه از خودروهای سواری کنار خیابان به سمت غرب تهران(به سمت دست چپ شما) درخواست کنید تا شما را به نمایشگاه برسانند(5 دقیقه).
  3. با استفاده از مترو خود را به ایستگاه مترو “میرداماد” برسانید، سپس با استفاده از تاکسی در تقاطع خیابان میرداماد و ولیعصر پیاده شوید(8 دقیقه)، در ادامه اتوبوس های خیابان ولیعصر به سمت شمال(پارک وی) را سوار شده و در نهایت در تقاطع پارک وی پیاده شوید(10 دقیقه)، در ادامه از خودروهای سواری کنار خیابان به سمت غرب درخواست کنید تا شما را به نمایشگاه برسانند(5 دقیقه).
نظر شما دراین‌باره چیست؟

لطفا در این بخش تنها نظر خود را در رابطه با موضوع فوق ارسال بفرمایید. به منظور افزایش کیفیت محتوا، نظرات ارسالی خارج از موضوع این مقاله، تایید نمی‌شوند.

لطفا سوالات خود را در بخش پاورلند ارسال بفرمایید. در آنجا تمامی مهندسین برق پاسخگوی شما خواهند بود.

ما در تیم تولید محتوای PowerEn، سخت در تلاش هستیم تا بهترین مقالات و کتب آموزشی در زمینه مهندسی برق را برای شما فراهم نماییم، امیدواریم بتوانیم هرچند کوچک به شما کمکی کرده باشیم، سرپرست تیم سام هنرور.
همراه ما باشید در پیـج اینستـاگرام پیـج اینستـاگـرام

دوره جامع PLC

آموزش پی ال سی

آموزش ۰ تا ۱۰۰ PLC

در دوره آموزش پی‌ال‌سی شما تنها با PLC کار نخواهید کرد! بلکه درکنار آن آموزش HMI، PID، درایو، سرو، انکودر، شبکه‌های صنعتی و ده‌ها مورد دیگر نیز خواهد بود.

“همه و همه تنها در یــک دوره جــامع”

اطلاع رسانی با ایمیل
اطلاع از
13 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین محبوب‌ترین
Inline Feedbacks
View all comments
امیر
5 سال پیش

سلام مهندس
به نظرتون تولید برق از طریق سه راهی برق امکان پذیره یا نه؟
با تشکر……..

گرایش رشته تحصیلی
سایر
مهندس سیاه تیری
Reply to  امیر
5 سال پیش

سلام
اگر منظورتون ویدیو معروف توی یوتوب هست کاملا دروغ هست
موفق باشید

امیر
5 سال پیش

سلام خسته نباشید
به نظرتون تولید برق از طریق منابع تجدید پذیر به صرفه تره یا از طریق یک سری فیلم هایی که توی فضای مجازی هست و بهشون میگن تولید برق رایگان و خصوصا فیلم هایی که توی یوتیوب هست
البته من قبلا در مورد همین بحث انرژی رایگان به شما پیام داده بودم که فیلم در موردش تو اینترنت زیاده و شما گفتین تولید انرژی رایگان و یه جورایی نامحدود حقیقت داره
با تشکر

مهندس سیاه تیری
Reply to  امیر
5 سال پیش

سلام برای روشی که تو اینترنت زیاد هست تحقیقات هم به دانش بالای تخصصی نیاز داره و هم گروهی از محققین با آزمایشگاه مجهز، ماهیت این زوش رسیدن از تئوری به عمل هست.
ولی به شما مدل تجدید پذیر که تایید شده است را پیشنهاد میدم

امیر
Reply to  مهندس سیاه تیری
5 سال پیش

سلام
به فرض مثال حتی اگه دستگاهش هم ساخته بشه در مورد انرژی رایگان آیا باز هم به صرفه هست از نظر میزان برق تویدی ؟

مهندس سیاه تیری
Reply to  امیر
5 سال پیش

سلام
بله، کافیه فقط ابعاد را بزرگتر کنید.

امیر
5 سال پیش

سلام مهندس یک چیزی که توجه منو خیلی به خودش جلب کرده و منو به خودش خیلی علاقه مند کرده بحث انرژی رایگان و شاید نامحدود است …………. به نظرتون این فیلم ها تو فضای مجازی حقیقت دارن …… اگه حقیقت داشته باشن که خیلی عالیه چون من یه ایده ای دارم در مورد ساخت ژنراتور

گرایش رشته تحصیلی
سایر
مهندس سیاه تیری
Reply to  امیر
5 سال پیش

سلام
بله حقیقت داره ولی نه بشکلی که در یوتوب هست
سعی خواهیم کرد یک پست برای شفاف سازی در وب سایت قرار دهیم

امیر
Reply to  مهندس سیاه تیری
5 سال پیش

سلام ممنونم از شما که این قدر سریع جواب منو دادین . بر خلاف سایت های دیگه خیلی دیر جواب آدم رو می دن

امیر
Reply to  مهندس سیاه تیری
5 سال پیش

می تونم با شما در ارتباط باشم.

مهندس سیاه تیری
Reply to  امیر
5 سال پیش

بله از طریق ایمیل

علی رضا
6 سال پیش

سلام مهندس خوبید؟ متاسفانه برای عده زیادی امکان حضور در نمایشگاه وجود نداره. اگه تونستید عکسهایی از نمایشگاه و محصولات مختلفی که عرضه شده رو در سایت بذارید تا بقیه هم بتونن استفاده کنن. ممنون.

گرایش رشته تحصیلی
الکترونیک
مهندس سیاه تیری
Reply to  علی رضا
6 سال پیش

سلام، ممنون، به صورت زنده قسمت های مهم این نمایشگاه را در اینستاگرام(poweren.ir) پوشش دادیم(توی کانال تلگرام هم اطلاع رسانی شد)

دانلود آنی

برای دانلود، لطفا ایمیل خود را وارد نمایید